اولین مدیر ارشد زن در وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اولین انتصاب در دولت دوازدهم، یک زن را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منصوب کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار ایرنا، به نقل از اعلام روز سه شنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با حکم سید حسن هاشمی، طاهره چنگیز، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جانشین غلامرضا اصغری شد. از شما انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش ­های حوزه مأموریت خود برای تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان اقدام کنید.
در متن این حکم وزیر بهداشت عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم، ارتقاء برنامه ­های جاری حوزه­ های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، توسعه عدالت در سلامت در حوزه مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، توجه به امر اعتدال، توانمندی و شایسته­ سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت از سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواسته است.
طاهره چنگیز استاد تمام آموزش پزشکی و دکتری تخصصی فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و در حال حاضر دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت و مشاور مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی این وزارتخانه است. وی در ابتدای دولت یازدهم نیز معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود.

/انتهای متن/

درج نظر