انتقاد مجری زن از یک بیمارستان دولتی

المیرا شریفی‌مقدم، گوینده شبکه خبر،از وضع نابه‌سامان بیمارستان‌های دولتی به شدت انتقاد کرد و از وزیر بهداشت پرسید: نظام سلامت دقیقآ چه می‌کند؟

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرآنلاین، المیرا شریفی‌مقدم، گوینده شبکه خبر که برای ملاقات یکی از اقوامش به یک بیمارستان دولتی رفته است، روایت ناخوشایند این دیدار را در صفحه شخصی خود با مخاطبانش در میان گذاشت. و از مردم خواست حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت را تگ کنند تا این مطلب را بخواند.

شرح نوشته شریفی‌مقدم به این شرح است:

«امروز برای دیدن یکی از اقوام که در بیمارستان بستری شده به یکی از بیمارستانهای دولتی تهران رفتم.چشمتون روز بد نبینه!! خدمات رسانی در اورژانس در حد…!!از کودک دچار عفونت ریه که از یازده دیشب رو صندلی خوابیده بود درنوبت خالی شدن تخت، تا سالمندان بیمار قلبی و ریوی که فقط با یک سرم! رها شده بودند. یعنی هرکی وارد اورژانس میشد قبل از معاینه و اینکه چه مشکلی داره اگه تخت خالی میشد یه سرم میزدن!! برای جابجایی بیمار ، همراه باید برانکارد بیاره و ببره،تا کوچکترین ابزار درمانی رو بیمار باید تهیه کنه ، پرستاران از شدت خستگی ناچار به برخورد عصبی با همراهند ،مریضهای اورژانس ساعتها منتظر پزشک موندن که از بخش برگرده و چقدر بیمار که روی برانکاردهای داخل راهروها خوابیدن به امید و انتظار اقدام درمانی…میگن نیرو نداریم.تخت خالی نداریم.تعداد بیمار زیاده…پس این همه فارغ التحصیلان بیکار کجان؟ نظام سلامت دقیقا چه میکنه؟نهاد ناظر بر عملکرد بیمارستانهای دولتی کیه؟ جناب دکتر هاشمی وزیر دلسوز و پرتلاش بهداشت دست یاری بیماران به سوی شما دراز شده .
دکتر هاشمی رو تگ کنید تا ببینند.»

المیرا شریفی‌مقدم، مجری شبکه خبر ، فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی است. او با داوود عابدی، گزارشگر ورزشی شبکه خبر، ازدواج کرده است.

این مجری پیش‌تر با اشک ریختن هنگام خواندن خبر تعداد قربانیان فاجعه منا خبرساز شده بود.

/انتهای متن/

درج نظر