انتظار کسب دو سهميه المپيک را داريم

0

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا، مينو مداح مي‌گويد انتظار دارم که تيم تکواندوي بانوان هر دو سهميه المپيک را بگيرد.
سرمربي تيم ملي تکواندوي بانوان در مورد عدم حضور کيميا عليزاده در ترکيب اعزامي تيم ملي بانوان به گرند پري ترکيه اظهار کرد: نفرات دعوت شده به مرحله دوم گرند پري تکواندو از ماه گذشته مشخص شده بودند و چون عليزاده جزو 30 نفر برتر نبود شانس حضور در گرند پري ترکيه را از دست داد. البته من هنوز اميدوارم که نفرات رنکينگ‌دار در گرند پري ترکيه شرکت نکنند تا عليزاده بتواند در اين رقابت‌ها شرکت کند.

وي ادامه داد: عليزاده با کسب مدال طلا و 40 امتياز گرند پري روسيه به جايگاه بيست و دوم رنکينگ جهاني صعود کرده است اما رنکينگ اين ماه او محاسبه نشد. در بين ملي‌پوشان بانوان بيشترين شانس کسب سهميه از طريق رنکينگ را کيميا عليزاده داشت چون فاصله امتيازش با 6 نفر اول رنکينگ کم است اما شکرانه و خدابنده شانس خيلي کمي براي کسب سهميه از طريق رنکينگ دارند.
مداح همچنين گفت: در اوايل شروع گرند پري‌ها طي سال‌هاي گذشته ما تنها يک نفر را در نفرات اول رنکينگ داشتيم. از طرفي مشکلات مالي و عدم باور بانوان عواملي بود که بانوان سال‌هاي گذشته به گرند پري اعزام نشدند. خوشحالم که با کسب نتيجه خوب در اولين مرحله گرند پري، بانوان خودشان را ثابت کردند و جواب زحمات مسئولان فدراسيون تکواندو را دادند.

وي با اشاره به اينکه بيشترين شانس ايران براي کسب سهميه در رقابت‌هاي بين قاره‌اي است، گفت: ما دو نفر از ملي‌پوشان را مي‌توانيم به رقابت‌هاي بين قاره‌اي اعزام کنيم. قطعا کساني که شانس کسب سهميه دارند به مسابقه‌هاي بين قاره‌اي مي‌روند. چند تن از تکواندوکاران خوب آسيا هستند که از طريق رنکينگ سهميه نمي‌گيرند و با اين شرايط تيم ايران شرايط سختي براي کسب سهميه دارد اما من انتظار دارم هر دو سهميه المپيک را بگيريم.

/انتهای متن/

درج نظر