انتشار مقالات برگزیده همایش بین المللی زنان و زندگی شهری

سید حسن ایلالی با بیان اینکه همه مقالات ارائه شده به همایش بین‌المللی «زنان و زندگی شهری» پس از داوری و انتخاب اثر، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و دایره المعارف تخصصی علوم (Civilica) نمایه می شوند، افزود: طبق توافقات انجام شده قرار است مقالات علمی برگزیده شده در محورهای مختلف، در فصلنامه های علمی ـ پژوهشی و ISI منتشر شوند.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، فصلنامه زن در توسعه و سیاست دانشگاه تهران، فصلنامه زن در فرهنگ و هنر دانشگاه تهران، فصلنامه رفاه اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، فصلنامه پژوهش های انتظامی ـ اجتماعی زنان و خانواده دانشگاه علوم انتظامی نیروی انتظامی، دو فصلنامه مطالعات پلیس زن دانشگاه علوم انتظامی نیروی انتظامی، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین، دو فصلنامه معماری و شهرسازی آرمان شهر و فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی دانشگاه شهید بهشتی بخشی از فصلنامه های مورد نظر برای انتشار مقالات علمی در بخش داخلی است.
علاوه بر فصلنامه های علمی داخلی؛ مجله Cities(The International Journal of Urbern Policy and Planing) و همچنین دو فصلنامه Journal of Cyberspace Policy Studies دانشکده مطالعات جهان نیز به زبان انگلیسی اقدام به انتشار مقالات نخستین همایش بین المللی زنان و زندگی شهری خواهد کرد. وی تاکید کرد: با توجه به استقبال دانشگاه های معتبر از نخستین همایش بین المللی زنان و زندگی شهری، به تعداد این فصلنامه ها افزوده خواهد شد.
در بخش بین المللی همایش بین المللی «زنان و زندگی شهری» ۹۲ چکیده مقاله خارجی و همچنین در بخش داخلی نیز ۷۲۵ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که بعد از بررسی بیش از ۸۰ درصد آن از سوی کمیته علمی تایید شده است.

/انتهای متن/

 

درج نظر