المپیاد ورزشی خواهران مسجدی برگزار می شود

قائم مقام دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: المپیاد ورزشی مساجد و محلات در بخش خواهران هم برگزار می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله کریمی  در خصوص برگزاری هجدهمین المپیاد ورزشی مساجد و محلات، اظهار داشت: یکی از اهداف طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مساجد تفریح سالم است، در فضای مساجد نیازمند این بودیم که معنویت و ورزش با هم گره بخورد، المپیاد ورزشی مساجد و محلات هم با همین هدف شکل گرفت.

وی بیان داشت: امیرالمومنین علیه السلام در روایتی می فرماید برنامه روزانه زندگی انسان به سه قسمت کار، مناجات و تفریح سالم تقسیم می شود، چه بسا دو مورد اول با تفریح سالم محقق شود، لذا لازم بود به تفریح بچه های مسجدی یک نگاه ویژه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی خاطرنشان کرد: وقتی بچه های مسجد خودشان را در یک المپیاد ورزشی دخیل بدانند یک فضای شور و نشاط عجیبی ایجاد می شود و علاوه بر ظهور و بروز توانمندی ها یک فضای اخلاقی و رفاقتی خوبی شکل می گیرد.

وی ابراز داشت: بنا داریم این مسابقات را در بخش خواهران فعال کنیم، در حال حاضر حال آماده سازی زیر ساخت های لازم هستیم و به زودی این امر محقق خواهد شد.   

/انتهای متن/

درج نظر