افزایش طلاق‌های زودهنگام در فیروزکوه

0

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه با هشدار نسبت به افزایش طلاق‌های زودهنگام در شهرستان فیروزکوه گفت: برخی از ازدواج‌ها حتی 10 روز هم دوام نداشته است.
به گزارش به دخت به نقل از فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سید روح‌الله حسینی‌هرانده در دومین جلسه شورای ساماندهی امور جوانان شهرستان فیروزکوه در سال 94 در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه اظهار داشت: آمارها حاکی از افزایش 25 درصدی طلاق در دو ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی با هشدار نسبت به افزایش طلاق‌های زودهنگام در شهرستان فیروزکوه بیان کرد: برخی از این ازدواج‌ها حتی 10 روز هم دوام نداشته است.

حسینی با تأسف‌بار توصیف کردن این آمارها تأکید کرد: باید به افزایش تعداد مراکز مشاوره پیش از ازدواج در شهرستان فیروزکوه به‌منظور ارتقای سطح آگاهی افراد به خصوص زوج‌های جوان روی آوریم و زیرساخت‌های لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را فراهم کنیم.

به گفته معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه، مطابق بررسی‌های انجام‌شده فقر، بیکاری و اعتیاد به مواد مخدر به ترتیب مهم‌ترین عوامل افزایش طلاق در شهرستان است.

/انتهای متن/

درج نظر