افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شوش

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان شوش با حضور مدیرکل و معاونین آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ، نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان ،فرماندار، مقامات و مسئولین محلی افتتاح شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از سازمان فنی و حرفه ای، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در آیین افتتاح مرکز خواهران شوش گفت: استقلال و آزادی مظهر و نماد جمهوری اسلامی ایران است و الگویی برای مردم آزاداندیش جهان است و به عنوان یک باور و سرلوحه دولت مردان قرار گرفته و مردم و مسئولین نیز برای توسعه و آبادانی کشور این باور را به اثبات رسانده اند.

عبدالنبی سواعدی اظهار کرد: این مرکز آموزشی در رشته های کیف دوزی، عكاسي، صنایع دستی و کشاورزی بصورت رایگان آموزش های مهارتی را به جوانان منطقه ارائه می نماید.

وی بااشاره به افتتاح وبهره برداری از61طرح وپروژه دردهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: جذب 44سرمایه گذار در بخش خصوصی درراستای اجرای اصل 44 قانون اساسی وتقویت بخش غیردولتی باعث کار آفرینی و اشتغال شده است.

سواعدی بیان کرد: رسالت دیگر آموزش فنی و حرفه ای آموزش شاغلین در صنایع است که درسال جاری 4 مرکز جوار راه اندازی شده است که وظیفه آن ارتقای مهارت شاغلین در صنایع و صنوف است.

سواعدی اظهار کرد: افتتاح سایت های آزمون سنجش الکترونیکی باعث کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عمل می شود و در آینده نزدیک نیز به تعداد این مراکز افزوده خواهد شد.

وی به دیگر طرح هااشاره کرد و گفت: درراستای توسعه آموزش فنی وحرفه ای 4مرکز جوار در راستای توانمندسازی شاغلین و اثربخشی درتولید همزمان بادهه فجر سالجاری به مجموع مراکز موجود افزوده شد.

سواعدی بیان کرد: برای تسهیل در ارایه خدمات دولت نرم افزارهای مختلفی توسط کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای نیز طراحی مورد بهره برداری قرارگرفت.

سواعدی درپایان از مسئولین و مقامات شهرستان شوش بابت اهتمام به مقوله مهارت آموزی و توجه به اشتغال جوانان منطقه تقدیر و تشکر کرد.

/انتهای متن/

درج نظر