اظهار نظر رییس فدراسیون سه‌گانه درباره بانوی ایرانی-انگلیسی

رییس فدراسیون سه‌گانه گفت: برای راه‌اندازی تیم ملی سه گانه بانوان محدودیت‌هایی داریم و تخصص گرامی هم در شنا است بنابراین رکوردهایش در دوگانه در حد تیم ملی نیست.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، محمد علی صبور درباره تشکیل تیم ملی سه‌گانه بانوان و حضور شیرین گرامی در تیم ملی بیان کرد: ما تیم ملی سه‌گانه نداریم. از آنجا که تخصص او هم شنا است، رکوردهایش در دوگانه در حد تیم ملی نیست و خودش نیز علاقه‌مند است تا در سه گانه فعالیت کند.


او ادامه داد: راه اندازی تیم ملی سه گانه بانوان هم شرایط دارد باید زیر ساخت‌های آن نیز فراهم شود. از طرفی ما فقط دو، سه مرتبه جازه دادیم گرامی به اسم ایران در مسابقات شرکت کند و باید ورزشکار را از لحاظ اخلاقی و فنی بسنجیم و باید فرصتی به خودمان بدهیم و ورزشکار را تحلیل کنیم.
صبور در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون تمایلی به راه‌اندازی تیم ملی سه‌گانه بانوان دارد، تصریح کرد: بلی. چرا نخواهیم؟ در حال حاضر ما با یک تولیدی لباس اسلامی در استرالیا مذاکره کرده‌ایم و قرار شد نمونه‌ای از لباس‌های خود را برای ما بفرستند چناچه همان چیزی باشد که در سایت این تولیدی دیده‌ایم، درخواست تولید آن را می‌دهیم . کنار مسئله لباس محدودیت های دیگری هم وجود دارد که با در نظر گرفتن آن باید تیم ملی سه‌گانه را راه‌اندازی کنیم.
رییس فدراسیون سه گانه در مورد اینکه تنها یک اعزام در سال برای این رشته المپیکی کافی نیست، تصریح کرد: قبول دارم یک مسابقه در سال کافی نیست اما این سوال را باید از مسئولان بپرسید. بودجه واگذار شده آنقدر پایین است که فقط می‌توانیم یک اعزام در سال داشه باشیم. البته ما با استفاده از اسپانسرها و کمک‌هایی که می‌گیریم 2-3 اعزام داشتیم.
او ادامه داد: برای حضور در مسابقات غرب آسیا هم شهریان، کیومرث هاشمی و مناف هاشمی تلاش کردند تا اعتبارات تامین شود. انتظار داریم به رشته‌های المپیکی توجه ویژه‌تری شود
صبور از تایید نشدن اساس‌نامه این فدراسیون خبر داد و گفت: براساس نامه کمیته ملی المپیک در حال اعمال تغییرات هستیم و پس از تایید باید آن را به مجمع فدراسیون جهانی ببریم و در آنجا نیز به تایید برسانیم. اساس‌نامه فدراسیون تاکنون به تایید فدراسیون جهانی نرسیده و تنها در سال 76 آن را برای کنفدراسیون آسیا ارسال کردیم.

/انتهای متن/

درج نظر