اشک‌های بانوی المپیکی بیرجند

نجمه خدمتی تیرانداز المپیکی خراسان جنوبی در بدو ورود به استان در جمع مردم و مسئولان در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود، گفت: از اینکه نتوانستم برای کشورم مدال کسب کنم ناراحتم.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، نجمه خدمتی تیرانداز المپیکی خراسان جنوبی صبح امروز در فرودگاه بیرجند مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

نجمه خدمتی در بدو ورود به استان در جمع مردم و مسئولان در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود گفت: از اینکه نتوانستم برای کشورم مدال کسب کنم ناراحتم.

وی با بیان اینکه تمام تلاشم برای کسب مدال بود، عنوان کرد: از عملکردم در این بازی‌ها راضی هستم.

تیرانداز المپیکی خراسان جنوبی درخصوص برنامه آینده خود گفت: پس از یک دوره استراحت خود را برای رقابت های المپیک آسیایی آماده می‌کنم.

وی تصریح کرد: با پشتکار بیشتر و بهره گیری از تجربیات المپیک ریو تلاش خواهم کرد تا در مسابقات رقابت های آسیایی برای مردم ایران مدل آور باشد.

نجمه خدمتی همچنین در مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای بیرجند گفت: ادای دین به خانواده شهدا در مقابل ایثار و فداکاری های آنها بزرگترین رسالت خود می دانم.

وی افزود: تلاش می کنم با کسب عنوان و با به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بزرگ ورزشی آسیایی و جهانی دین خود را به شهدا ادا کنم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نز در حاشیه این مراسم اظهارکرد: حضور ورزشکار خراسان جنوبی در میدان جهانی یک افتخار بزرگ برای استان است.

حمیدرضا برومند با بیان اینکه خدمتی آینده بسیار روشنی دارد، ادامه داد: در المپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن با قرار گرفتن بر سکو امیدورایم خدمتی خوش بدرخشد.

وی افزود: مطمئنا این قهرمانان ارزنده آسیا و جهان، تجربیات بسیار خوبی را در مصاف با بزرگان ورزش دنیا بدست آورده است.

نجمه خدمتی در المپیک سی و یکم در برزیل برای کشورمان در دو ماده تفنگ بادی ۱۰ متر و سه وضعیت ۵۰ متر به مصاف حریفان خود رفت که در پایان موفق شد در ماده ۵۰ متر با راهیابی به مرحله فینال، عنوان هشتمی المپیک را کسب کند.

دیدار بااستاندار خراسان جنوبی و نماینده ولی فقیه در استان از برنامه های نجمه خدمتی در بدو ورود به استان است.

/انتهای متن/

درج نظر