استعفای کادر فنی تیم‌های ملی مسئله‌ای جزئی است!

0

عشرت شاه محمدی گفت: مواردی مثل استعفای کادر فنی تیم‌های ملی یک مسئله جزئی است و در نگاه کلان فدراسیون موضوع پراهمیتی تلقی نمی‌شود.

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، نایب رییس کاراته بانوان با اشاره به استعفای دسته جمعی کادر فنی تیم‌های ملی گفت: در فدراسیون ما تمام توجه‌مان را به آماده کردن کاراته‌کاهایمان چه از نظر روحی و چه از لحاظ فنی معطوف کرده‌ایم و مواردی مثل این استعفا نیز خللی در برنامه‌هایمان ایجاد نخواهد کرد و خوشبختانه این موضوع نیز با درایت و مدیریت آقای سمندر فیصله پیدا کرد.

شاه‌محمدی درباره علت این استعفا نیز گفت: هفته گذشته من مطالبات فنی‌ از سرمربی و کادر فنی تیم ملی را به رابط خودم با آقای آرین خو منتقل کردم و خواستار تجدید نظر ایشان شدم اما در نهایت منجر به استعفای‌شان شد.

شاه‌محمدی در پاسخ به این پرسش که مطالبات شما از کادر فنی تیم ملی چه بوده است، گفت: من مطالبات منطقی و به حقی داشتم از جمله اینکه سرمربی‌هایی برای تیم ملی انتخاب شوند که در تسلط و آگاهی از ورزش کاراته در سطوح بالا و به روز باشند. چرا که مسئولیت بخش بانوان فدراسیون کاراته به عهده بنده است و نظم و ترتیب مربیان و میزان آگاهی آن‌ها از مسائل مختلف فنی برایم اهمیت زیادی دارد.

او در پایان درباره توضیحات آرین خو درخصوص دلایل استعفایش نیز گفت: به هر حال مدیر تیم‌های ملی اختیاراتی دارد ولی آنچه آقای آرین خو می‌طلبید در حوزه اختیاراتش نبود و آقای سمندر هم به خواسته غیر منطقی ایشان توجهی نکرد.

/انتهای متن/

درج نظر