اسامي برندگان مسابقه “از كودكم يادگرفتم” اعلام شد

علي آهنگري ، ابوالفضل باقري و گلسا اربابی سه برنده كوچكي هستند كه مادران شان با دقت در رفتار آنها نكات جالب توجه و عميقي را ياد گرفته بودند و با عكس – متني زيبا در مسابقه “از كودكم ياد گرفتم” شركت كردند.

0

سایت به دخت ضمن تشكر فراون ازهمه شركت كنندگان عزیزي كه با عكس – متن هاي زيباي خود چيزهاي خوبي به ما آموختند، سه برنده مسابقه را اعلام می کند.

 برمبناي الگوي مشخصي كه براي امتياز دهي دقيق در اختيار سه داور مسابقه خانم جمال زاده، خانم اسكندري و خانم بردبار قرارداده شده بود؛ و جمع همه امتيازات، از بين تمامی شركت كنندگان سه نفر بيشترين امتياز را آوردند: 

 

نفر اول آقاي علي آهنگري  با  265  امتياز با اين عكس و متن :“چند روزپيش حرف از بحران کم آبی در منزل ما زده شد. امروز با ناباوری دیدم که پسر کوچکم ماشین بازی خود را با اندکي آب می شويد. ای کاش من و همه مردم مثل علی نگران  كمبود آب بودیم. چقدر دنیای کوچکش رنگ نگرانی گرفته.”

 

نفر دوم ابوالفضل باقري با 242 امتياز با این عکس – متن :“ابوالفضل عاشق کار چوبه ، حرفه ی پدرش. دوست داره که با سختی روی جسم سخت و محکم حکاکی کنه و پدیده ای رو خلق کنه. از این بابت خوشحالم که یاد گرفته هر چیزی به راحتی خلق نمیشه و باید زحمت کشید.”

 

نفر سوم گلسا با 240 امتياز با اين عكس- متن:مهربونی و خوب دیدن رو از گلسا یاد گرفتم.

من در  کنار گلسا، در حالی که پسر کوچولوم  بغلم  بود، رو صندلی مترو نشسته بودم . گلسا، خانم مسنی رو دید و از من خواست که بلند شم تا اون خانم بشینه.‌‌ گلسا گفت بچه ها و خانم های پیر زود خسته میشن و این شد که دلش می خواست خودش و اون خانم رو صندلی ها بنشینند…

گلسا به من یاد داد که شرایط به ظاهر سخت خودم باعث نشه دیگرانی که به توجه بیشتری نیاز دارند رو فراموش کنم.

 

به اين سه مادر و کودک عزيز، که برنده مسابقه هستند، يك كارت هديه و یک سِت مادر و كودك از طرف سایت به دخت اهدا مي شود.

عزیزان برنده برای دریافت جایزه خود به این آیدی مراجعه کنند:

@behdokht_admin

 /انتهای متن/

درج نظر