ارسال کارت پستال‌های روز مادر برای مادران مسلمان آمریکا

یک گروه غیرانتفاعی در آمریکا برای مقابله با فرمان ضد مهاجرتی ترامپ علیه مسلمانان اقدام به چاپ و توزیع ۱۵ هزار کارت پستال به مناسبت روز مادر برای مادران مسلمان کردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از «شیعه نیوز»، گروه غیرانتفاعی «با هم به جلو رویم» (Forward Together)، کارت پستال‌های روز مادر در آمریکا را که در دومین یکشنبه ماه می جشن گرفته می‌شود، امسال با پیام «به آمریکا خوش آمدید» به مادران مسلمان و مهاجر اختصاص دادند تا به فرمان ضد مهاجرتی ترامپ پاسخ دهند.

«کاپانا کریشنامورتی»، مدیر سیاسی این گروه گفت: برای طراحی این کارت پستال‌ها از هنرمندان نژادهای مختلف از جمله رنگین پوستان کمک گرفتیم تا نمایندگان مختلف مادرانه را به تصویر بکشیم و امسال کارت ستال های ما روی مادران مسلمان تمرکز دارد.
وی افزود: راه‌های زیادی برای مقابله با سیاست ضد اسلامی ترامپ وجود دارد و گروه ما با اعضای کنگره آمریکا و کاخ سفید برای حمایت از مسلمانان تماس گرفته و اعتراض خود را علیه فرمان ضد مهاجرتی ترامپ اعلام کرده است.

این گروه کارت پستال‌ها را به ۲۸ سازمان غیر دولتی همچنین به شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی ارسال کرده است تا در مساجد و مراکز اجتماعی توزیع شود.
روز مادر در آمریکا اولین‌بار توسط جولیا وارد هاو، شاعر «سرود نبرد جمهوری» پیشنهاد شد.
او روز بزرگداشت مادر را با بزرگداشت صلح شروع کرد و اغلب در این روز مادرانی که فرزندان خود را در جنگ‌های داخلی از دست‌داده بودند، گرد هم می‌آمدند.

سازمان‌هایی که برای بهبود وضعیت زنان فعالیت می‌کنند، شعارهایی در راستای لغو تبعیض علیه مادران در این روز منتشر می‌کنند و می‌خواهند زنان را به این‌سو هدایت کنند که به مسائلی نظیر آموزش کودکان، بهداشت کودکان و مادران، ساعت کار مناسب و دستمزد برابر برای زنان فکر کرده و دولت را به سیاست‌گذاری مناسب در مسیر حل این مشکلات وادار کنند.

 
/انتهای متن/
درج نظر