اردوی آماده سازی تیم ملی «کشتی آلیش» بانوان در البرز آغاز شد

اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آلیش بانوان به میزبانی استان البرز از امروز (دوشنبه) در البرز آغاز شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، این اردو به میزبانی خانه کشتی جهان پهلوان تختی کرج برگزار می شود و تا سی ام همین ماه ادامه خواهد داشت. در این اردو «میریم مامونوا» از کشور قرقیزستان برای برگزاری کلاس مربیگری آلیش بانوان حضور خواهد داشت و به آموزش ملی پوشان می پردازد.
همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی آلیش بانوان در کلاس آموزشی این مربی قرقیز شرکت کرده و از تجربیات این مدرس مطرح بهره خواهند برد.
در این اردو ۱۸ کشتی گیر بانو در ۶ وزن از سراسر کشور حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر فراست مبتدی، ستاره اسماعیلی، آنا براتی و اکرم خانی دنبال خواهند کرد. 
نایب رییس هیئت کشتی استان البرز در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: فدراسیون کشتی با توجه به ظرفیت های خوب سخت افزاری استان البرز میزبانی این اردو را به البرز واگذار کرد.
مونا میرزایی افزود: در این اردو نفرات دعوت شده زیر نظر کادر فنی و مربی قرقیز تمرین خواهند کرد تا برای مسابقات جهانی که شهریور ماه برگزار می شود آماده شوند.
وی با بیان اینکه در این مرحله از اردو نماینده ای از البرز حضور ندارد گفت: کژال کاوه تبار ملی پوش البرزی به دلیل مصدومیت این اردو را از دست داده است.
نایب رییس هیئت کشتی استان البرز در پایان گفت: البرز یکی از استان های فعال در کشتی آلیش بانوان محسوب می شود و در حال حاضر کلاس های آموزشی به شکل مستمر در خانه کشتی کرج برقرار است.

/انتهای متن/

درج نظر