ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های نابارور

رئیس انجمن علمی جنین‌شناسی ایران از ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های نابارور خبر داد و گفت:‌ کمپین خانواده،‌ تولید مثل و فرزندپروری براساس سیاست‌های جمعیتی برگزار می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس،‌ محمد مهدی آخوندی در نشست خبری که در رابطه با برگزاری کنگره بین‌المللی تولید مثل و کنگره علوم سلامت باروری و فرزندآوری برگزار شد، اظهار داشت: به بهانه سی و یکم اردیبهشت ماه، روز ملی جمعیت، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، انجمن جنین‌شناسی بیولوژی تولید مثل و دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام به برگزاری کمپینی به نام خانواده، تولید مثل و فرزندپروری کرده است.

وی افزود: این کمپین از 24 تا 31 اردیبهشت برگزار شده و قرار است متخصصان و کارشناسان مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی درباره ابعاد مختلف جمعیت در ایران، نرخ رشد باروری، میزان ناباروری و پیامدهای اجتماعی آن بحث و گفت‌وگو کنند.

رئیس انجمن علمی جنین‌شناسی ایران با تأکید براینکه حمایت از زوج‌های نابارور و ارائه مشاوره رایگان به آنها از اولویت هفته خانواده، تولید مثل و فرزندپروری است، گفت: برهمین اساس با همکاری مراکز درمان ناباروری سراسر کشور به زوجین متقاضی یک جلسه مشاوره رایگان ارائه می‌شود.

آخوندی گفت: همچنین براساس این برنامه برای خانم‌ها سونوگرافی و برای آقایان آزمایش آنالیز اسپرم تجویز می‌شود. این خدمت در نوبت اول به صورت رایگان انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری رسانه‌ها و مردم این هفته فرصتی برای افزایش آگاهی درباره باروری و جمعیت، اصلاح باورهای غلط در این باره و حمایت از زوجین باشد.

/انتهای متن/

درج نظر