اجرای طرح «پوشش دخترونه» در دانشگاه‌های مازندران

مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران از اجرای طرح “پوشش دخترونه” در دانشگاه‌های مازندران خبرداد.

0

به گزارش به دخت به نقل از روز نو، سیده نفیسه سادات حسینی با بیان اینکه در سال گذشته، برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی متعددی برای خواهران بسیجی دانشگاه های مازندران برگزار شد، اظهار کرد: برنامه متنوعی همچون پوشش دخترونه، نشست هم اندیشی جانشینان خواهر، نیازسنجی دغدغه‌ای دانشجویان در هر دانشگاه، دیدارهای چهره به چهره دانشجویی، کارگاه مسائل خانواده و اجرای برنامه نهضت ما زنده ایم از مهم ترین برنامه های بسیج دانشجویی استان برای خواهران دانشجوی بسیجی بوده است.
وی در مورد برنامه پوشش دخترونه گفت: در این برنامه فرهنگی، موضوع عفاف و حجاب را در دانشگاه های سطح مازندران در دستور کار قرار دادیم که امسال نیز ادامه خواهد داشت.
مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران افزود: در نشست جانشینان خواهر نیز مسائل ضروری که نیازمند به تحول برنامه ای هستند مورد بررسی و نقد قرار می گیرد. مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران تصریح کرد: این نشست ها هر بار به میزبانی یکی از دانشگاه های مازندران صورت می گیرد. همچنین نیازسنجی از دغدغه های دانشجویان دختر هر دانشگاه نیز از دیگر برنامه های فرهنگی ما است که امسال با قوت بیشتری آن را پیگیری خواهیم کرد.
مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران کارگاه های مسائل خانواده را مهم ارزیابی کرد و گفت: این کارگاه به صورت مستمر در سطح دانشگاه های مازندران برگزار می شود و سعی شده مسائل مورد نیاز دختران و زنان دانشجو در آن مطرح شود.
حسینی گفت: برنامه “نهضت ما زنده ایم” نیز با اهدافی چون عفت، شجاعت در حفظ پاکدامنی و احساس مسئولیت برای دختران دانشجو برگزار شد که امسال نیز اجرای این برنامه را در دستور کار خود قرار داده ایم.
مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران دختران بسیجی دانشجو را نمادی از زنان دوران دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس زنان ایران اسلامی در کنار ایفای نقش همسری و مادری به دفاع از کشور پرداختند امروز نیز دختران دانشجو در جبهه جنگ نرم، با حضور بصیرانه و هوشمندانه با حفظ حجاب و عفاف زینب وار در مقابل این هجمه خانمان سوز ایستادگی می کنند.
وی افزود: خواهران دانشجوی بسیجی پیش رو زنان مدافع حریم عفاف کشور هستند که در این جنگ فرهنگی تربیت کنندگان نسل مبارز آینده خواهند بود.

/انتهای متن/

درج نظر