ابتکارجالب پلیس برای دلداری یک زوج+عکس

چهار نفر از پرسنل نیروی پلیس ایتالیا برای دلداری دادن به یک زوج اندوهگین دست به ابتکاری جالب زدند.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، چهار نفر از پرسنل نیروی پلیس ایتالیا که با تماس‌های مردمی از شنیده‌شدن صدای گریه در یکی از خانه‌های جنوب شرقی رم، باخبر شده بودند با حضور در محل یک زوج سالمند را خوشحال کردند.

ابتکارجالب پلیس برای دلداری یک زوج+عکس

بر اساس گزارش روزنامه ایندیپندنت، این مأموران پلیس با پختن دو بشقاب پاستا توانستند این زوج سالمند 94 و 84 ساله را برای مدتی از تنهایی درآورند و خوشحال کنند.

نیروی‌های پلیس که با تماس‌های مختلف و گزارش شنیده‌ شدن صدای گریه در یک خانه مواجه شده‌ بودند به سرعت به محل اعزام می‌شوند زوج سالمند را در حال گریه کردن مشاهده می‌کنند.

 آن شب (سه‌شنبه) میشل 94 ساله و ژول 89 ساله که 70 سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد به شدت احساس تنهایی کرده‌ و پس از تماشای اخباری ناگوار در رابطه با جنگ از تلویزیون شروع به گریه‌کردن می‌کنند.

افسران پلیس که درددل آنها را می‌شنوند و می‌فهمند که مدت‌هاست کسی به آنها سر نزده، تصمیم می‌گیرند برای خوشحال کردن این زوج «پاستا» بپزند!

انتشار تصاویر این زوج سالمند و خبر کمک نیروی پلیس به آنها در فضای مجازی تقدیر  مردم را در پی داشته است.

پلیس در بیانیه‌ای می‌نویسد:”گاهی اوقات تنهایی اشک در پی دارد؛ گاهی اوقات مانند یک طوفان تابستانی می‌اید و دانه‌های اشک یاز یکدیگر سبقت می‌گیرند”.

/انتهای متن/

درج نظر