آیا پسر ترامپ مبتلا به اوتیسم است؟

به گفته خانم رزی ادنل، بارون ترامپ پسر دونالد ترامپ مبتلا به بیماری اوتیسم است. این ادعای جنجالی را کسی مطرح کرده که خودش دختری مبتلا به اوتیسم دارد.

0

واضح  است که خانم رزی ادنل از دونالد ترامپ متنفر است. او اصرار دارد که این مساله را در بوق و کرنا کند که بر اساس یک ویدئوی تصویری به اشتراک گذاشته شده در یوتیوب، احتمالا  پسر 10 ساله ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا، مبتلا به بیماری اوتیسم است. این در حالی است که خود دختر خانم رزی ادنل نیز به این بیماری مبتلاست و به همین دلیل رزی در بین مردم آمریکا کاملا شناخته شده است.

رزی ادنل این کلیپ تصویری را مجددا در سایت خود قرار داده است.  با توجه به اختلال رو به رشد و پیشرفته بیماری اوتیسم، قرار دادن این کلیپ در سایت می تواند  بیشتر جنبه آموزشی و اطلاعاتی داشته باشد.گفتنی است که این ویدئوی تصویری که رزی به کرات در دسترس عموم در سایت قرار داده است، بیش از سه میلیون نفر بازدید کننده داشته است.

 گمانه زنی ها همچنان مبنی بر آن است که بارون ترامپ مبتلا به اوتیسم است. دلایل و شواهد بیماری بارون بر پایه برخی از حالات رفتاری او است.

البته خود رئیس جمهور منتخب آمریکا، دونالد ترامپ هرگز بیان نکرده است که کوچکترین فرزندش بیماری اوتیسم دارد. منتها ملانیا ترامپ تهدید کرده است که یک پرونده قانونی را بر علیه کسی که این ویدئو را پخش کرده است ، تشکیل خواهد داد.

سوال این است که آیا بارون ترامپ اوتیستیک است؟

اگر پاسخ بله است، چه فرصت و موقعیتی بهتر از این که توجه و دقت خود را معطوف به  بیماری اوتیسم کنیم؟ (به گفته خانم رزی در تاریخ 22 نوامبر 2016).

رزی در کنار این ویدئو اعلام کرد که این موضوع به سرعت انتقادها را برمی انگیزد و بحرانی خواهد شد.

 بازتاب و انعکاس حرفهای عموم باعث شد که رزی پاسخ دهد این ویدئو کلیپی نیست که به من مربوط شود. بلکه بسیاری از ما به ویژه افرادی که دارای فرزندان مبتلا به بیماری اوتیسم هستند، بایستی توجه کنند که افراد زیادی می توانند دچار این مشکل شوند.

خانم رزی مجددا سعی بر آن داشت که نشان دهد هیچ گونه غرضی  نسبت به بارون ترامپ ندارد.  او از بارون ترامپ توصیفی مانند فرشته معصوم و زیبا می کند.

رزی همچنین در مورد دخترش می گوید:

ببینید چگونه آدم یکباره سقوط می کند؟ در ماه سپتامبر پزشکان در یافتند که دختر 5/3 ساله من مبتلا به بیماری اوتیسم است. حالا گویی من در این دنیای عجیب غرق شده ام.  کسانی که در خانواده خود بیمار اوتیسمی دارند سعی بر پنهان نگاه داشتن این مساله می کنند. فراگیری، خواندن ونوشتن برای این افراد دشوار است. اما دانش امروزی تنها چیزیست که به ما این امید را می دهد که ما تنها و بی کس نیستیم و این افراد هم به روشی دیگر در حال زندگی کردنند.

منبع: یاهو/انتهای متن/

درج نظر