آنا نعمتی به عنوان سفیر مهربانی انتخاب شد

روز گذشته مراسم معرفی سفیر نیکوکاری بنیاد دست‌های مهربان بنیاد برگزار و آنا نعمتی سفیر مهربانی شد تا فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای را در جهت از بین بردن فقر و محرومیت در جامعه آغاز کند.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم،شهرام فرجی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با اشاره به رسالت تاسیس این بنیاد اشاره کرده و گفت: بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در سال 1386 تأسیس شد که فعالیت خود را تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست قرار داد. این بنیاد کاملا غیرانتفاعی بوده و جز حمایت‌های خیرخواهانه مردم نیکوکار هیچ کمک و هزینه دیگری را از نهادهای دولتی و … دریافت نمی‌کند.

وی با اشاره به تحت سرپرستی قرار دادن 13 هزار زن و کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست در سال‌های فعالیت این بنیاد افزود: این بنیاد به پشتوانه 10 سال کار و تلاش در این حوزه، به تکیه گاهی معتبر و شناخته شده در بین خانواده‌های بی بضاعت تبدیل شده، به طوری که مددجویانی از سوی نهادها و ارگان‌های دولتی نیز به این بنیاد معرفی می‌شوند.

آنا نعمتی

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان تامین جهیزیه و تسهیلات ازدواج، کمک هزینه‌های تحصیلی و آموزشی، فراهم سازی زمینه‌های اشتغال مددجویان، تأسیس کلینیک درمانی سبحان، ارائه خدمات درمانی رایگان برای خانواده‌های تحت پوشش، حمایت از بیماران خاص و دارای معلولیت و ساخت بیمارستان برای بیماران اوتیسم و بیماران پروانه‌ای و همچنین احداث مدرسه را از دیگر اقدامات این بنیاد برشمرد و گفت: از آنجا که بسط و گستردگی اهداف ما به وسعت ایران است لذا در شهرهای مختلف کشور از جمله ساری، مراغه، شیراز و کیش شعباتی را تاسیس کرده و در آینده نزدیک شعب یزد و سیستان و بلوچستان تاسیس خواهد شد.

فرجی با اشاره به برگزاری کمپین «پاییز هم بهاری دگر است» و اعزام کاروان مهربانی به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان در 17 آبان ماه، از همراهی آنا نعمتی با این کاروان خبر داد.

در ادامه مراسم تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان و آنا نعمتی به‌عنوان سفیر مهربانی این بنیاد امضا شد.

/انتهای متن/

درج نظر