“آمنه خان” مدل محجبه انگلیسی از همکاری باشرکت انگلیسی صرف نظر کرد

این مدا که قرار بود برای تبلیغ در محصولات “اورئال” شرکت کند به دلیل توئیت های خود علیه رژیم صهیونیستی از ادامه همکاری با شرکت انگلیسی استعفا داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس،  «آمنه خان» مدل محجبه انگلیسی که به تازگی قرار بود به عنوان مدل کمپانی آرایشی- بهداشتی «اورئال»، در این کمپانی فعالیت کند، به دلیل توئیت‌هایی که در سال 2014 بر ضد سیاست های رژیم صهیونیستی منتشر کرده بود، از فعالیت در این کمپانی استعفا داد.

به نقل از خبرگزاری « سی ان ان »، به دنبال اتهام های وارد شده بر این مدل محجبه، مبنی بر مخالفت وی با رژیم صهیونیستی، این مدل انگلیسی ضمن حذف توییت های خود از توییتر، عمیقا از اختلافاتی که ایجاد شده عذر‌‌خواهی و از فعالیت در این کمپانی کناره گیری کرد. وی علت کناره گیری خود را منحرف شدن افکار عمومی و از بین رفتن احساسات مثبت خوانده است.

آمنه خان در یکی از توییت‌های خود رژیم صهیونیستی را یک فاجعه و نظامی غیر قانونی خواند بود. وی در توییت دیگری این رژیم را مساوی با فرعون خوانده و هر دوی آنان را قاتل کودکان خوانده بود.

شرکت اورئال نیز با این استعفا موافقت کرده است.

این اولین بار نیست که تبلیغات شرکت اورئال تحت تاثیر مطالب مناقشه بر انگیز یک مدل در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

تابستان گذشته نیز این شرکت یک مدل سیاهپوست را به دلیل مطالبی که در فیسبوک منتشر کرد و در آن همه سفیدپوستان را متهم به خشونت های نژادپرستانه کرد، برکنار کرد.

/انتهای متن/

 

درج نظر