آغاز ثبت نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: جشنواره دانشجویی قرآن و عترت این دانشگاه با حضور بیش از 9 هزار نفر در سراسر واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به تمدید ثبت نام جشنواره قران و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: ثبت نام این جشنواره تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ قرآن کریم، تواشیح و دعاخوانی انجام می‌شود اما علاقه مندان در قسمت‌های، ادبی، فناوری، هنری‌ و پژوهشی تا ۱۰ خرداد ماه فرصت دارند در این جشنواره معنوی و هنری ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: مرحله شفاهی این دوره از مسابقات از ۲۵ اردیبهشت تا پنجم خرداد سال جاری برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در حوزه شفاهی پس از رقابت با یکدیگر در بخش کتبی به صورت سراسری در تاریخ ۲۴ خرداد ماه در کل کشور به رقابت به یکدیگر می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: ثبت نام بخش کارکنان و مدرسان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه در حوزه‌های کتبی و پژوهشی تا دهم خرداد ماه ادامه می‌یابد و مسابقات در حوزه‌های پژوهشی، ادبی، فناوری و هنری در تاریخ ۳۰ خرداد ماه انجام می‌شود.

بهرامی نسب یاد آورشد: در این جشنواره ۹ هزار دانشجو و استاد دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده‌اند و برگزیدگان بر‌تر به سی و یکمین جشنواره ملی دانشجویی قرآن و عترت راه پیدا می‌کنند.

وی گفت: ثبت نام کنندگان در سایر بخش‌های جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان خرداد ماه ۹۵ به ایمیل جشنوارهquran@uast. ac. ir ارسال نمایند.

/انتهای متن/

درج نظر