آرامش در سر سفره خداوند

گوش کنید! شما هم دعوتید. این ندای خداوند است که در ماه خود همه ما را بر سر سفره پرمهرش دعوت می کند تا آرامش را بر سر سفره میهمانی او امتحان کنیم. مبادا از این میهمانی دست‌خالی برگردیم.

0

نسیم شهسواری/

ما آدم‌ها همیشه به دنبال کارها، راه‌ها و مکان‌های آرام‌بخشیم، گاهی پیش می‌آید که فرسنگ‌ها راه می‌رویم تا روز و روزهایی را در آرامش و آسایش سپری کنیم، اما این آرامش و آسایش زودگذر و پایان‌پذیر است.

ما آدم‌ها همیشه به دنبال فرمول‌هایی شگفتی‌ساز هستیم تا معجزه کند و حال روزهای زندگی‌مان را خوب کند.

شاید خیلی از ما کارها و راه‌های متفاوتی را امتحان کرده باشیم تا آرامش یار همیشگی روزهای زندگی‌مان باشد، شاید خیلی از راه‌هایی که تابه‌حال امتحان کرده‌ایم برای ما آرامش‌بخش بوده‌اند، شاید این روزها خیلی بیشتر از روزهای گذشته زندگی‌مان آرامش را تجربه کرده باشیم اما بد نیست بدانیم که فراتر از همه راه‌های رفته برای رسیدن به آرامش، یک‌راه سبز و یک مسیر روشن وجود دارد، راه و مسیری که در انتهای آن خداوندی مهربان با سایه لطفش، آرامش را، چون اکسیر شفابخش بر تمامی وجودمان می‌بخشد.

راستی این را امتحان کرده‌اید، در ماهی که ماه خداست و خداوند همه ما را بر سر سفره پرمهرش دعوت کرده است، آرامش را بر سر سفره خداوندی امتحان کنیم. مبادا این روزها بگذرد و ندای خداوند که ما را برای آرامش وجودمان بر سفره خود دعوت می‌کند نشنویم.

یادمان باشد که همیشه، خدای مهربانی وجود دارد که نگران لحظات ناآرام زندگی ماست، خداوندی که تنها منتظر یک خواهش است، یک سلام یک دست دوستی است تا به ما ثابت کند که او مهربان‌ترین مهربانان است.

راستی تابه‌حال، روزهای آرام زندگی را از خدایت تقاضا کرده‌ای، خدای مهربان ما، نامش و وجودش آرام‌بخش است، میهمانی بر سر سفره رحمت خداوندی معجزه‌ای سبز برای داشتن روزهایی آرام است، روزهایی که ما آن‌ها را با لطف خدا و درایت خود به‌زودی خواهیم ساخت.

 گوش کنید! شما هم دعوتید.

حواسمان باشد از این میهمانی دست‌خالی برنگردیم.

/انتهای متن/

درج نظر