گردآوری اثر مکتوب از بیانات رهبری درباره جایگاه زن

مسئول کانون پیام ولایت جامعة‌الزهرا (س) گفت: گردآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف استخراج منظومه فکری ایشان در موضوع زن یکی از فعالیت‌های این کانون است که به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مریم حسنی  در قم با اشاره به تدوین فیلم‌نامه ولایت فقیه گفت: این فیلم‌نامه توسط طلاب حوزه خواهران به منظور تولید انیمیشن برای کودکان به تدوین رسیده است.

وی با اشاره به موضوع این فیلم‌نامه افزود: موضوع پروژه فیلم‌نامه ولایت فقیه، ضرورت تشکیل حکومت و وجود حاکم است که توسط استودیو انیمیشن جم در 70 دقیقه به صورت سینمایی تهیه می‌شود.

مسئول کانون پیام ولایت انجمن علمی – فرهنگی جامعة‌الزهرا (س) با اشاره به دیگر فعالیت‌های کنون پیام ولایت ادامه داد: بازبینی و نظارت فیش‌های تقطیع و نمایه‌زنی شده از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف استخراج منظومه فکری ایشان در موضوع زن یکی دیگر از فعالیت‌های این کانون است که به صورت کتاب در خرداد ماه 95 منتشر خواهد شد.

حسنی استخراج گزاره‌های اجرایی و راهبردی در موضوع زن و حوزه بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، به منظور تدوین سند چشم‌انداز جامعة‌الزهرا (س)، برگزاری دوره مقدماتی گفتمان انقلاب اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب اسلامی، تولید نشریه روشنای راه با موضوع تبیین خط فکری رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ریزی برای تربیت ناظر و ارزیابی پژوهش‌های حوزه را از دیگر فعالیت‌های انجمن پیام ولایت ذکر کرد.

وی تدوین درسنامه‌های شیوه پژوهش در بیانات مقام معظم رهبری را از برنامه‌های در دست اقدام کانون پیام ولایت عنوان کرد و گفت: محتواهای قابل استفاده در نرم‌افزارهای دوره‌های آموزشی ودیعه الهی و محدثه آل الله فاطمه معصومه (س) و نشست‌ها نیز توسط اعضای کانون پیام ولایت صورت گرفته است.

/انتهای متن/

درج نظر