کنفرانس فوتبال زنان آسیا باحضورنمایندگان ایران درمالزی برگزار می شود

کنفرانس سالیانه فوتبال زنان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از روز چهارشنبه به میزبان مالزی در شهر کوالالامپور و با حضور نمایندگانی از ایران برگزار می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، ‘مهناز امیر شقاقی’ سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران و ‘معصومه جهانچی’ سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال ایران برای شرکت در این کنفرانس روز سه شنبه وارد مالزی می شوند.
‘امیر شقاقی’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اگرچه جلسات این کنفرانس به صورت مستقیم آموزشی نیست، اما آخرین تغییرات و اصلاحات در قوانین و یا روش های موفق و برتر آسیا و جهان در این جلسات ارائه می شود و می تواند برای حاضران تاثیرگذار باشد.
وی افزود: کنفرانس فوتبال زنان فرصت خوبی برای تبادل اطلاعات و تجربه مربیان زن آسیا است و به یقین حضور در این کنفرانس می تواند برای فوتبال زنان ایران مفید باشد.
نمانیدگان کشورهای مختلف که در این کنفرانس شرکت می کنند، وضعیت فعلی فوتبال زنان در کشور خود، ابتکارات جدید که از ابتدای سال 2015 به کار گرفته شده، چالش های مواجه شده و برخی نتایج ملموس تلاش های پیشین خود را ارائه و تشریح می کنند.
بررسی کلی وضعیت فوتبال زنان آسیا و جنبه های مختلف آن از قبیل موفقیت در فوتبال زنان و اهمیت آن و افزایش استانداردهای اجرای بازی فوتبال زنان از دیگر اهداف این کنفرانس سه روزه عنوان شده است.
در این کنفرانس نمایندگان 46 کشور از جمله سرمربیان تیم های ملی فوتبال زنان این کشورهای آسیایی، مدیران فنی و دیگر مدیران مسئول در فوتبال زنان حضور می یابند.

/انتهای متن/

درج نظر