کمیته بانوان شورای شهر قرچک تشکیل می‌شود

0

عضو شورای اسلامی شهر قرچک گفت: کمیته بانوان شورای شهر قرچک در قالب مشاوران شورا با حضور بانوان فعال سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و نخبگان این شهرستان تشکیل می‌شود.

خبرگزاری فارس: کمیته بانوان شورای شهر قرچک تشکیل می‌شود

به گزارش به دخت به نقل از فارس از جنوب استان تهران، نایب مرادی در جمع خبرنگاران در ارتباط با تشکیل کمیته‌های مشاوره‌ای در شورای شهر قرچک اظهار کرد: قطعاً استفاده از نظرات همه مردم و به‌ ویژه نخبگان، فعالان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی این شهرستان برای کمک به اعضای شورا و حل مشکلات شهر مفید است.

عضو شورای اسلامی شهر قرچک در ارتباط با تشکیل کمیته بانوان تصریح کرد: نقش بانوان در ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و به‌کارگیری مهارت‌های زندگی در خانواده‌ها مهم است و در این راستا باید تمام ارگان‌ها از ظرفیت بانوان برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: امروزه بیشترین هجمه دشمنان بر روی کانون خانواده و بانوان کشور است و قطعاً آسیب‌های فرهنگی بیشتری نیز در این حوزه رخ می‌دهد که برای مقابله با این موضوع استفاده از صاحب‌نظران و کارشناسان فعال بانوان موثر است.

عضو شورای اسلامی شهر قرچک افزود: در سال‌های گذشته برای همفکری و استفاده از نظرات بانوان در مدیریت شهری و برنامه‌های مختلف کمیته بانوان شورای شهر تشکیل شده بود که موقتاً بنا به دلایلی تعطیل شده بود و اخیراً احیای آن در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفته است.

مرادی با بیان اینکه تشکیل کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قرچک ضرورتی انکارناپذیر است، تاکید کرد: این کمیته در قالب مشاوران شورای شهر تشکیل می‌شود و در نظر داریم از بانوان فعال سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی این شهرستان استفاده کنیم تا ضمن استفاده از نظرات این افراد معضلات فرهنگی و شهری ویژه بانوان را نیز شناسایی کنیم.

مرادی در ارتباط با تشکیل کمیته‌های دیگر در شورای شهر قرچک گفت: در نظر داریم کمیته‌های فرهنگی اجتماعی را نیز با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی برای کمک به شورای شهر و شهرداری قرچک تشکیل دهیم.

/انتهای متن/

درج نظر