کمپین زنان الجزایری در اطعام فقراء در ماه مبارک رمضان

همزمان با ماه مبارک رمضان، گروهی از زنان خیّر الجزایری، در اقدامی پسندیده کمپینی در حمایت غذایی از آوارگان و افراد بیخانمان راه اندازی کرده اند.

0

سرویس خبر به دخت به نقل از ابنا، در این کمپین، روزانه ۱۰۰ وعده غذایی تهیه و بین افراد بی خانمان و کسانی که تازه به الجزایر مهاجرت کرده و مکانی برای سکونت ندارند، توزیع می شود.
بانوان خیر الجزایری در طول روز در آشپرخانه ای که به این منظور تهیه دیده شده است، جمع می شوند و اقدام به آماده سازی وعده افطار می کنند و با دعوت از نیازمندان و افراد بی خانمان به رستورانی در نزدیکی آن محل، آنان را اطعام می کنند.
مسئول راه اندازی این کمپین در این باره گفت: غذاهایی که در اینجا تهیه می شود برای افراد نیازمند، بیخانمان و پناهجویان آفریقایی و سوری است و اختصاصی به شهروندان الجزایری ندارد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به بالا رفتن قیمت اجناس و مواد خام غذایی در ماه مبارک رمضان، و نیز درآمد کم بانوان که اغلب خاندار هستند، برپایی این مراسم با مشکلات بسیاری مواجه شده است.
مسئول راه اندازی این کمپین در ادامه افزود: روزانه تعداد زیادی خانواده برای دریافت غذا مراجعه می کنند که به نظر می رسد بیشتر آنان به خاطر تحمل فشارهای سنگین اقتصادی، ترجیح می دهند وعده های غذایی خود از طریق نهاد های خیریه همچون این نهاد تهیه و تامین کنند.
وی سپس یادآور شد: هر سال این کمیپن قدرت بیشتری می گیرد و سعی می کند ظرفیت خود را در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش دهد که در این امر نیز موافق بوده و تاکنون توانسته است، دوبرابر سال گذشته غذا تهیه و توزیع نماید.
به گفته مسئولین این مرکز خیریه، در ماه رمضان جاری سعی بر این خواهد بود که توزیع وعده غذایی تا ۲۵۰ عدد در روز افزایش یابد.

/انتهای متن/

درج نظر