کاهش شديد محبوبيت هيلاري کلينتون در بين زنان آمريکايي

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنيم، رسانه‌هاي خبري آمريکا اعلام کردند محبوبيت هيلاري کلينتون نامزد پيشتاز دموکراتها در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۱۶ ميلادي، در بين زنان آمريکايي به شدت کاهش يافته است.
به نقل از رسانه‌هاي آمريکايي، در حالي که به نظر مي‌رسد زنان آمريکايي مهمترين پايگاه اجتماعي هيلاري کلينتون براي جذب آرا در انتخابات رياست جمهوري سال آينده باشد ولي گزارش‌هاي منتشر شده در خصوص استفاده کلينتون از ايميل شخصي در دوراني که وزير خارجه آمريکا بوده، موجب شده تا محبوبيت وي بين زنان آمريکايي با کاهش شديدي روبرو شود.
وبسايت خبري تاون هال روز جمعه اعلام کرد: تحليلگران نسبت به کاهش شديد محبوبيت کلينتون در بين زنان آمريکايي هشدار داده‌اند. ميزان محبوبيت کلينتون در بين زنان آمريکايي از 71 درصد در ماه جولاي به کمتر از 42 درصد کاهش يافته است.
اين گزارش افزود: يکي از مهمترين دلايلي که محبوبيت کلينتون در بين زنان آمريکايي کاهش يافته است، رسوايي استفاده وي از ايميل شخصي در دوره تصدي پست وزارت خارجه بوده است. زنان آمريکايي بر اين باورند که کلينتون واقعيت را نگفته است و کاري اشتباه انجام داده است.
در نظرسنجي فاکس نيوز، بيش از 51 درصد راي دهندگان آمريکايي اعلام کرده‌اند که کلينتون از روي آگاهي درباره استفاده از ايميل و سرور شخصي دروغ گفته است. در نظرسنجي اوت شبکه سي ان ان نيز بيش از 51 درصد زنان آمريکايي اعلام کردند که کلينتون در استفاده از ايميل شخصي کار اشتباهي را مرتکب شده است.
در ماه‌هاي اخير، وزارت خارجه آمريکا هزاران ايميل مربوط به سرور شخصي کلينتون را در اختيار کميته تحقيق کنگره در خصوص حادثه بنغازي قرار داده است.

/انتهای متن/

درج نظر