کادر فني تيم ملي بسکتبال بانوان عملکرد خوبي داشته است

0

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا، نايب رييس بانوان فدراسيون بسکتبال گفت: کادر فني تيم ملي بسکتبال تا به حال عملکرد خوبي داشته است و ما فعلا تصميمي براي تغيير کادر فني نداريم.
فاطمه کرم‌زاده درباره حضور تيم ملي بسکتبال بانوان ايران در اردوي ترکيه اظهار کرد: حضور در اردوي ترکيه تجربه بسيار خوبي براي تيم ملي بسکتبال بانوان بود. ملي‌پوشان در اين اردو با دو تيم باشگاهي و يک بازي هم با تيم ملي موزامبيک برگزار کرد و دو پيروزي و يک شکست را متقبل شد. تيم ملي موزامبيک قهرمان آفريقا بود و براي آمادگي جهت حضور در مسابقه‌هاي جهاني سال آينده در ترکيه اردو زده بود.
کرم‌زاده در ادامه افزود: من واقعا فکر نمي‌کردم که بچه‌ها تا اين حد خوب نتيجه بگيرند. تيم موزامبيک واقعا سطح کيفي خوبي داشت و قطعا اين نمايش خوب بچه‌هاي ما برابر چنين تيم‌هايي نظر فدراسيون جهاني را براي دائمي کردن مجوز حضور بانوان باحجاب مسلمان در ميادين بين‌المللي را جلب مي‌کند.
نايب رييس بانوان فدراسيون بسکتبال با تاکيد بر اينکه معاون وزير و رييس فدراسيون از نتايج تيم رضايت داشتند، گفت: بعد از بازگشت از اردوي ترکيه با خانم شهريان معاون بانوان وزير ورزش ديدار داشتم و گزارش سفر داديم. او هم قول داد تا بچه‌ها را به اردوهاي برون مرزي بفرستد. خانم شهريان از انعکاس خبري حضور ملي‌پوشان بسيار راضي بود. رييس فدراسيون بسکتبال نيز خيلي راضي و خوشحال بود که بچه‌ها در اين اردو خوب ظاهر شده‌اند.
او درباره تغيير کادر فني تيم ملي بانوان نيز تصريح کرد: کادر فني در اين مدت خوب کار کرده است و فعلا تصميمي درباره تغيير کادر فني تيم ملي نداريم. عملکرد خوبي را از کادر فني شاهد بوديم و اگر تصميمي بخواهيم بگيريم در آينده اين اتفاق مي‌افتد.
کرم‌زاده در پايان گفت: بچه‌ها به تازگي از اردوي ترکيه بازگشتند و حتما قبل از آغاز سوپرليگ يک اردوي تيم ملي را برگزار مي‌کنيم تا بچه‌ها به آمادگي خوبي برسند و براي حضور در تورنمنت‌ها به مشکلي برنخوريم.

/انتهای متن/

درج نظر