پیام تشکر مسئول بسیج جامعه زنان کشور از مقام معظم رهبری در پی ابلاغ سیاست‌های کلی نظام خانواده

در پی ابلاغ سیاست های کلی نظام خانواده از سوی مقام معظم رهبری، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با ارسال نامه ای از معظم له قدردانی کرد.

0

در پی ابلاغ سیاست های کلی نظام خانواده از سوی مقام معظم رهبری، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با ارسال نامه ای از معظم له قدردانی کرد.

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در این نامه ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ابلاغ سیاست‌های کلی نظام خانواده آن را تذکری برای مسئولین ذی ربط در جهت اجرای اصل 110قانون اساسی و اتخاذ درست سیاست های کلان این نهاد مقدس و چراغ روشنی فراروی فعالان و دلسوزانی دانست که به دنبال سنگ بنای محکم و کانون رشد و تعالی ارزنده ای برای نسل های بعدی کشور هستند.

وی 16 بند سیاست‌های کلی نظام خانواده را دارای پتانسیل جهانی شدن دانسته و همکاری و همدلی بسیج جامعه زنان کشور با مسئولان ذی ربط برای تحقق آن را اعلام کرده است.

متن نامه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات وافره،

خداوند را شاکریم که هدایت کشتی انقلاب اسلامی را در دریای پرتلاطم دنیای غافل از ارزش ها و دلباخته به آفات هوای نفسانی، به دست الهی و تفکر ناب اسلامی شما قرار داده است.

پرداختن به هویت و جایگاه نظام خانواده به عنوان یکی از چالش انگیزترین مسائل جهانی امروز و حتی حقوق بشری و ابلاغ سیاست های کلی آن، از جانب رهبر مقتدر ایران اسلامی، برگ زرین دیگری برای نظام اسلامی و توفقی الهی برای ملت ایران است.

خانواده به عنوان رکن رکین و محور اساسی تربیت مطلوب جامعه اسلامی است و مدرسه و جامعه در کنار آن سه ضلع تحقق سبک زندگی اسلامی را تشکیل می دهند، که سلامت و سعادت جامعه را تضمین می کند.

توجه و عنایت حضرتعالی به مقوله خانواده در ابعاد مختلف هم تذکری برای مسئولین ذی ربط در جهت اجرای اصل 110قانون اساسی و اتخاذ درست سیاست های کلان این نهاد مقدس است و هم چراغ روشنی فراروی فعالان و دلسوزانی است که به دنبال سنگ بنای محکم و کانون رشد و تعالی ارزنده ای برای نسل های بعدی کشور هستند.

امروز تحول بنیادین در نگاه به خانواده، یکی از ملزومات کشور ما، جهان اسلام و حتی جوامع جهانی است چرا که تا خانواده قدرتمند نبوده وحقوق آن استیفا نگردد، کارکردهای اصلی اش  تحت شعاع قرار گرفته و جامعه بشریت در انحطاط فرو می رود و قطعا این نیازسنجی دقیق و به موقع حضرتعالی برای ابلاغ 16 بند سیاست های کلی خانواده، پتانسیل جهانی شدن دارد.

بسیج جامعه زنان کشور ضمن قدردانی و تشکر از محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می دارد که تمام توان خود را در همدلی و همکاری با قوای ذی ربط در جهت تحقق سیاست های کلی نظام خانواده به کار خواهد گرفت.

این حقیر به عنوان سرباز ولایت و به نمایندگی از 9 میلیون زن بسیجی ولایتمدار متعهد به خانه و خانواده، تشکر و سپاس خود را تقدیم رهبر عزیز و فرزانه کرده و از خداوند متعال، سلامت و استمرار رهبری داهیانه حضرت عالی را مسئلت می نمایم.

ایام عزت مستدام باد                                

مینو اصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور

/انتهای متن/

درج نظر