پرتیراژترین کتاب انتخاب همسر در نمایشگاه

انتشارات «حدیث راه عشق» ناشر کتب سبک زندگی اسلامی ایرانی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس،این ناشر با بیش از 50 عنوان کتاب که بخشی از آنها را کتب چاپ اول تشکیل می دهد یکی از ناشران فعال حوزه سبک زندگی به شمار می رود که برخی از کتاب هایش مورد توجه طیف های مختلف قرار گرفته است.

پرتیراژترین کتاب انتخاب همسر در نمایشگاه
کتاب «نقره سپید» اثر حجت الاسلام محمدرضا رنجبر یکی از کتاب های چاپ اول این ناشر است که نکاتی را برای قبل و بعد از ازدواج به خوانندگان خود ارائه کرده است.
رنجبر در این کتاب بیش از 90 نکته کلیدی قبل و بعد ازدواج را ارائه کرده تا راهنمای مناسبی برای تشکیل خانواده موفق باشد.
یکی از پرتیراژترین کتاب های مرتبط در موضوع ازدواج و خانواده کتاب «مطلع مهر» اثر امیرحسین بانکی پورفرد است که تاکنون پس از رسیدن به چاپ 63 توانسته به شمارگان 217هزار نسخه دست پیدا کند.
بانکی پور فرد در این کتاب برنامه ای جامع و کاربردی و گام به گام را برای جوانان در آستانه ازدواج ارائه کرده است که با استقبال گسترده مخاطبان از ابتدای انتشار تاکنون مواجه شده است. در این کتاب راهکارهای جامع و کاربردی برای انتخاب همسر به خوانندگان ارائه شده است.
همچنین کتاب «حیا» نیز به قلم همین پژوهشگر با هدف بازنمایی مفهوم حیا و جلوه های حیا با محوریت ازدواج و خانواده توانسته به چاپ هجدهم برسد و توجه خوانندگان را به خود جلب کند.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 اردیبهشت از ساعت 10 الی 20 آغاز کرده و تا 25 اردیبهشت پذیرای بازدیدکنندگان در شهر آفتاب است.

/انتهای متن/

درج نظر