پایان داوری جشنواره«زن، خانواده و رسانه» تا نیمه مهرماه

دبیر کارگروه رسانه معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: داوری نهایی آثار ارسال شده به جشنواره زن، خانواده و رسانه نیمه مهرماه به پایان می‌رسد و نتیجه داوری از طریق پیامک به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، زهره آشتیانی افزود: معیارهای داوری شامل خلاقیت و جذابیت موضوع، ساختار حرفه‌ای مناسب، رعایت اصول نگارش، انسجام و پیوستگی متن، پاسخگویی به نیازهای مخاطب، زبان و نثر مناسب، تازگی و جامعیت اطلاعات و روشنی و درستی است و داوری اولیه آثار تا دو هفته آینده تمام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دو پنل در جشنواره زن، خانواده و رسانه گفت: این پنل‌ها با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده، دانشگاه علامه طباطبایی و یونسکو پس از افتتاحیه، برپا می‌شود و تاکنون حضور دکتر محمدمهدی فرقانی، دکتر هادی خانیکی، دکتر حسین راغفر و سعدالله نصیری قیداری – دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران- در این پنل‌ها قطعی شده است.

دبیر کارگروه رسانه معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری افزود: پنل اول “رسانه‌ها و عدالت جنسیتی” نام دارد و در آن به نقش رسانه‌ها در کاهش نابرابری در موضوع زنان، جایگاه و نقش زنان در رسانه و نقش رسانه‌ها در توسعه عدالت اجتماعی با رویکرد هدف گذاری در برنامه‌های ملل متحد پرداخته می‌شود. “زنان ، مسئولیت اجتماعی و رسانه‌ها”، عنوان دومین پنل است که به زنان ، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، زنان و شبکه‌های اجتماعی؛ فرصت ها و چالش ها و زنان ، تحکیم بنیان خانواده، مسئولیت اجتماعی؛ اموزش و مهارت آموزی می‌پردازد.

آشتیانی در پایان گفت: قرار است هر یک از استان‌های کشور خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه اجتماعی بویژه زنان را برای شرکت در این پنل‌ها معرفی کنند و استانداری‌ها این کار را آغاز کرده‌اند.

به گزارش به دخت، جشنواره زن، خانواده و رسانه هفته دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر