وضعیت نامشخص سرمربی خارجی تیم ملی جودوی بانوان

صدیقه کعبی زاده از زمان نامشخص ورود الینا به ایران خبر گفت.

0
به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، سرپرست نایب رئیسی جودو بانوان با بیان اینکه زمان ورود سرمربی ازبک به ایران مشخص نیست، تصریح کرد: در تماسی که از طریق رابط خود با الینا برقرار کردیم متوجه شدیم که سرمربی ازبک تصمیم دارد بعد از رقابت های المپیک به ایران سفر داشته باشد. به دلیل اینکه ما الینا را برای رقابت های قهرمانی آسیا نوجوان و جوانان در نظر داشتیم و بعد از المپیک بسیار دیر است تکلیف سرمربی در حال حاضر مشخص نیست.
کعبی زاده در ادامه بیان داشت: الینا در حال حاضر به همراه بازیکنان خود برای حفظ رنکینگ المپیک، در رقابتهای باکو حضور دارد. بعد از رقابتهای باکو تصمیم بر این است سرمربی ازبک برای مذاکره در ایران حضور داشته باشد تا قبل از المپیک بتوانیم صحبت کنیم و تکلیف سرمربی مشخص شود.

وی در خصوص گزینه‌های دیگر برای هدایت تیم ملی گفت: اگر با الینا به توافق نرسیم حتما از دیگر ظرفیت مربیان کشورهای همسایه استفاده خواهیم کرد.
او درباره تغییرات در نحوه انتخاب تیم ملی نوجوانان و جوانان نیز گفت: در سال های گذشته انتخابی به روش متمرکز برگزار می شد و تعداد شرکت کنندگان پایین بود. در رقابتهای سال جاری کشور با توجه به اینکه هدف، انتخاب بهترین ها از بین بیشترین تعداد شرکت کننده است کشور را به پنج منطقه تقسیم کردیم و در هر منطقه پنج تیم شرکت کرده اند، قرار بر این بود رقابت ها 15 تا 17 اردیبهشت ماه جاری برگزار شود ولی با توجه به عدم هماهنگی برخی از استان ها با خوابگاه، مسابقات تا 19 اردیبهشت به طول انجامید. مسابقات در چهار منطقه برگزار شده است و تنها در منطقه سه که استان تهران میزبان است باقی مانده که امروز 19 اردیبهشت ماه رقابتهای این منطقه نیز برگزار می شود.
کعبی زاده در خصوص اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان اظهار داشت: نفرات اول و دوم رقابت های پنج گانه در اردویی که اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود شرکت خواهند داشت چرا که رقابت ها ی قهرمانی آسیا شهریور ماه جاری است و برای اینکه فاصله ای بین مرحله مقدماتی و انتخابی پایان نباشد برای آمادگی بیشتر بازیکنان وارد اردو می‌شوند و انتخابی نهایی نیز تیرماه برگزار می شود.
او درباره محل برگزاری اردو ها گفت: با توجه به نزدیک بودن امتحانات نوجوانان و جوانان، سعی بر این است در استانی که بیشترین مدال آور حضور دارند، همچنین با توجه به اینکه فاصله استان های همجوار نیز کم است اردوها تشکیل شود تا آسیبی به امتحانات وارد نشود و تمرینات خوبی نیز تا انتخابی نهایی صورت گیرد.
/انتهای متن/

درج نظر