وصیت بانوی اردبیلی ۸ زندانی را آزاد کرد

با همت مرحوم حاجیه خانم صبحی٬ خیر اردبیلی ۸ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیزاده فرزند مرحوم حاجیه خانم صبحی امشب در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مادرم حاجیه خانم صبحی چند روز پیش به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت و وصیتی که ایشان کرده بود این بود که پولی که در حسابش داشته برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه من نیز با همکاری برادران و خواهران خود در راستای اجرای وصیت‌نامه تمام تلاش خود را به کار برده‌ایم٬ افزود: با حضور جمعی از مسئولان پول مادر مرحوممان را از حساب برداشته و برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه کردیم تا بتوانیم به وصیت مادرمان عمل کنیم و زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را در سطح استان اردبیل به وجود آوریم.

علیزاده بیان کرد: امروز با حضور جمعی از مسئولان توانستیم زمینه آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد را اردبیل فراهم کنیم که به این کار خود بسیار افتخار می‌کنیم چرا که انجام این امر سبب ایجاد توشه‌ای بزرگ برای مادر محروممان خواهد بود و دعای خیر زندانیان همیشه شامل حال ما خواهد شد.

فرزند خیر اردبیلی تصریح کرد: مادرمان همیشه در کارهای خیر و کمک به نیازمندان و فقرا پبشگام بود و ما را برای انجام کارهای خیر نصیحت می‌کرد و از اینکه امروز توانستیم با همت مادرمان زمینه زندانی چندین زندانی غیرعمد را به وجود آوریم٬ بسیار خوشحال و راضی هستیم.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود فرهنگ آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل تسهیل شود تا زندانیانی که به دلیل وجود مشکلات مالی در زندان به سر می‌برند هر چه سریع‌تر به جمع خانواده خود بازگردند و از حضور گرم خانواده استفاده کنند که خوشبختانه موضوع آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هم‌اکنون در استان اردبیل در وضعیت مطلوبی است.

علیزاده گفت: امیدواریم با اهتمام خیران اردبیلی بتوانیم تمامی زندانیان جرائم غیرعمد را در اردبیل آزاد کنیم که نیاز است در این زمینه همگان برای تحقق آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان اردبیل اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم این موضوع مهم و خیرخواهانه را در استان اردبیل ترویج دهیم.

/انتهای متن/

درج نظر