واکنش احساسی هانا ، دختر محمدعلی کلی بعد از فوت پدرش

هانا دختر محمدعلی کلی که نویسنده کتاب زندگی‌نامه پدرش نیز هست، بعد از فوت محمدعلی عکس‌های دو نفره زیادی به همراه پدرش در صفحه شخصی اینستاگرام خود با توضیحات بسیار احساسی منتشر کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از سایت ورزش بانوان؛ محمدعلی کلی، افسانه بوکس جهان روز گذشته بعد از ۳۲ سال مبارزه با بیماری پارکینسون دار فانی را وداع گفت. خانواده این بوکسور افسانه‌ای مسلمان گرد هم آمدند تا با او وداع نهایی داشته باشند. مراسم تشییع جنازه محمدعلی عمومی خواهد بود. هانا دختر محمد علی کلی که نویسنده کتاب زندگی‌نامه پدرش نیز هست، عکس‌های خانوداگی زیادی را از پدرش در صفحه شخصی اینستاگرام خود با توضیحات زیر منتشر کرد.

محمدعلی کلی و دخترش

« پدرم کوه فروتنی و تواضع بود و در حال حاضر به خانه خدا رفته است. »

« برای شادی روح پدرم و آرامشش در سفری ابدی دعا کنید. »

« خداوند به تو برکت دهد پدرم. شما عشق زندگی من هستید. »

محمدعلی کلی

محمدعلی کلیزمانی که هانا تازه شروع به راه رفتن کرده بود در آغوش پدرش

محمدعلی کلی

محمدعلی کلی

از این تصاویری و لبخندی که به لبان او و دخترانش هست واضح است که او با دخترانش رابطه احساسی بسیار قوی‌ای داشته. لیلا علی، مریم، جمیله، راشده، هانا، میا، خلیله نام دختران محمدعلی کلی می‌باشد.

هانا دخترش با انتشار این عکس ها گفت: قلب همگی اعضای خانواده بعد از فوت پدر به معنای واقعی کلمه آسیب دیده است. اما ما خوشحال هستیم که پدر دیگر آزاد شده است. ما همگی سعی می‌کنیم قوی بمانیم. بعد از فوت پدر در گوشش زمزمه کردیم که اکنون دیگر وقت رفتن است. ما خوب خواهیم شد. ما عاشقت هستیم. از تو ممنونیم. حالا می‍توانی نزد خداوند بازگردی.

محمدعلی کلی و دخترانشسمت راست هانا و سمت چپ لیلا دختران محمدعلی کلی در روز تولد پدر

درج نظر