واريز 5.4 ميليوني به حساب بانوي المپيکي

طبا برگزاري جلسه ميان رئيس فدراسيون دووميداني و بانوي المپيکي کشورمان، مشکلاتي که ميان دو طرف وجود داشت، حل شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنيم، با برگزاري جلسه ميان رئيس فدراسيون دووميداني و بانوي المپيکي کشورمان، مشکلاتي که ميان دو طرف وجود داشت، حل شد.به نظر مي‌رسد مشکلاتي که بر سر راه ادامه تمرينات ليلا رجبي وجود داشت، برطرف شده و حالا اراده اين بانوي پرتاب وزنه المپيکي مي‌تواند او را به مسير تمرينات بازگرداند.


رجبي پس از حضور مجيد کيهاني در رأس فدراسيون دووميداني برنامه خود را به رئيس جديد ارائه داد که البته مورد تأييد قرار نگرفت. پس از اين موضوع به يک باره موجي از نااميدي رجبي را فرا گرفت و او به بهانه عدم توجه تمريناتش را کنار گذاشت و خانه نشين شد. اين انزوا باعث تحت فشار قرار گرفتن فدراسيون دووميداني شد تا اينکه کيهاني در مرحله دوم ارائه برنامه از سوي رجبي، اين برنامه را تأييد کرد. بر همين اساس روز پنجشنبه گذشته جلسه‌اي ميان مسئولان فدراسيون و رجبي برگزار شد؛ جلسه‌اي که خروجي مثبتي داشت و اين مسئله باعث رضايت طرفين شد.
قرار بر آن شد از سوي فدراسيون دووميداني ماهيانه مبلغ 6 ميليون تومان به حساب رجبي واريز شود تا او بتواند براساس آن، برنامه‌هاي المپيکي‌اش را دنبال کند. نخستين پرداخت پول به بانوي پرتاب وزنه کشورمان در ابتداي هفته جاري صورت گرفت و مبلغ 5 ميليون و 400 هزار تومان به حساب او واريز شد.
همه اين توافقات در حالي صورت گرفته که رجبي هنوز در خانه است و نتوانسته مشکلات قبلي را فراموش کند و به ذهنيت يک ورزشکار المپيکي دست يابد.
رجبي قرار است تا انتهاي سال 94 و پس از مسابقات داخل سالن قهرماني آسيا در تهران تمريناتش را ادامه دهد و پس از آن نيز تا زمان آغاز المپيک به بلاروس برود و در آن کشور اروپايي تمرينات خود را پيگيري کند.

/انتهای متن/

درج نظر