نخستین نمایشگاه لباس مدارس برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه لباس مدارس با هدف معرفی طرح‌های مبتنی بر ضوابط آیین اجرایی مد و لباس و سند تحول وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر جنسیت، مقاطع تحصیلی و سایر فاکتورهای مربوطه برگزار می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، اولین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه لباس مدارس با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و کار گروه ساماندهی مد ولباس، مدیران موسسه مجری و دبیر کار گروه ساماندهی مد ولباس کشور در محل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف معرفی طرح‌های مبتنی بر ضوابط آیین اجرایی مد و لباس و سند تحول وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر جنسیت، مقاطع تحصیلی ، تنوع و بهرمندی از رنگ‌های مناسب، اصول روانشناختی و سایر فاکتورهای مربوطه، توانمندی طراحان و تولید کنندگان، آشنایی دست اندرکاران، شناخت نقاط قوت و ضعف و امکان دسترسی جدید به طرحهای مناسب اسلامی و ایرانی در این حوزه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش به استناد بند 4 بخش ب ماده 7 آئین نامه اجرایی مقرر شد مقررات و آئین نامه های مورد نظر وزارت آموزش و پرورش در فراخوان این نمایشگاه رعایت شود و این وزارتخانه اقدامات لازم را برای اطلاع رسانی و تبلیغات و آگاهی رسانی در بین مخاطبان اعم از مدیران، معلمان، کارشناسان، دانش آموزان موسسات و همکاران تولید کننده و در قالب بخشنامه به مدارس و ادارات آموزش و پرورش و سایر روش ها به اجراء درآورد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست های تخصصی،نمایش سایر اقلام مانند کیف و کفش و لباس ورزشی و عرضه پارچه در نمایشگاه با تنوع رنگ از بخش‌های مختلف پیش بینی شده این نمایشگاه است. زمان و مکان این نمایشگاه متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر