نتايج ليگ برتر راگبي بانوان

0

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا، رقابتهاي ليگ برتر و دسته يک راگبي بانوان که به ميزباني استان گلستان و در شهر گرگان برگزار شد با قهرماني تيمهاي کرمانشاه و خراسان رضوي به پايان رسيد.
در رقابتهاي ليگ برتر راگبي بانوان که با شرکت 5 تيم و به صورت دوره اي برگزار شد تيم کرمانشاه در جايگاه نخست ايستاد، خراسان رضوي دوم شد و ستارگان تهران در رديف سوم قرار گرفت.
اما در مسابقات ليگ دسته يک که با حضور 6 تيم و در دو گروه 3 تيمي برگزار شد تيم خراسان رضوي اول شد، گلستان به مقام نايب قهرماني دست يافت و تيم “ميثم عطر” اردبيل در جايگاه سوم قرار گرفت.
بدين ترتيب تيمهاي خراسان رضوي و گلستان جواز حضور در ليگ برتر را بدست آوردند.
رقابتهاي ليگ برتر و دسته يک راگبي بانوان در ورزشگاه “کريم آباد” گرگان برگزار شد.
نفرات برتر مسابقات جت اسکي جام کاسپين مشخص شدند
برترين هاي مسابقات جت اسکي ” جام کاسپين” که به ميزباني سازمان منطقه آزاد انزلي برگزار شد مشخص گرديدند.
مسابقات جت اسکي قهرماني کشور “جام کاسپين” با شرکت ۶۰ ورزشکار از استانهاي کشور به مدت سه روز در نوار ساحلي منطقه آزاد انزلي در سه کلاس نوجوانان، بانوان و آقايان از سوي انجمن جت اسکي کشور و به ميزباني و حمايت سازمان منطقه آزاد انزلي برگزار شد.
مسابقات بانوان و نوجوانان در روز اول مسابقات و مسابقه آقايان در دو کلاس جت تنفس طبيعي و سوپرشارژ در روز پنجشنبه برگزار شد.
در مسابقات بخش بانوان؛ مينا سليمان ن‍ژاد از باشگاه ملي پوشان چالوس ، مريم اميري از مازندران و پانته آ خوئيني پور از کيش به ترتيب عنوانهاي اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش نوجوانان؛ آريا جليل نژاد مارين اسپرت چابکسر مقام اول و اردلان صفري و سيد مهران ميرحسيني هر دو از جزيره عرشيا گيلان به ترتيب مقامهاي دوم تا سوم را از آن خود کردند.
در کلاس جت تنفس طبيعي آقايان ، بهروز پور محمد از گيلان اول و محسن عظيمي از مازندران دوم شدند.
در کلاس سوپرشارژ آقايان ؛ محمد اسدپور از کيش و اشکان عظيمي از مازندران مشترکا به مقام اول رسيدند و محمد زبردست از مازندران دوم و مجيد اشرفي به مقام سوم نايل شدند.
مجيد فاتحي سرپرست معاونت فرهنگي ،اجتماعي و گردشگري اين سازمان در مراسم اختتاميه مسابقات ضمن قدرداني از تلاشهاي صورت گرفته در راستاي برگزاري اين مسابقات، يکي از ماموريت هاي معاونت مطبوع خودرا توسعه توريسم ورزشي دانست و اظهار داشت : در سال جاري با حمايت مهندس مسرور رييس هيات مديره و مديرعامل اين سازمان، منطقه آزاد انزلي ميزباني مسابقات کشوري و استاني متعددي را در حوزه ورزشهاي دريايي و ساحلي که نقش پررنگي در توسعه گردشگري ورزشي در سطح منطقه دارند را بر عهده داشته است.
در مراسم اختتاميه اين مسابقات محمد عليپور رييس فدراسيون انجمنهاي ورزشي، دلداده مهربان دبير، محمد حسن عالمي مشاور اجرايي فدراسيون و خانم ضيابخش نايب رييس بانوان، دکتر شيري دبير شوراي راهبردي ورزش مناطق آزاد کشور، بيات دبير شوراي فرهنگ دريا، معاونين و مديران سازمان، عفراتي مشاور وزير ورزش، سليانچي رييس انجمن جت اسکي، خانم ابهر نايب رييس بانوان انجمن ، مسئولين ورزشي، مقامات استاني و شهرستاني حضور داشتند.

/انتهای متن/

درج نظر