مُدهای نامناسب پوشاک به کشور قاچاق می‌شوند

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: اغلب مدل‌های نامناسب پوشاک به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند و در حال فلج کردن اقتصاد کشور و تغییر فرهنگ پوشش جامعه هستند.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، هاجر چنارانی در رابطه با فروش مانتوهایی با طرح‌های نامناسب در سطح فروشگاه‌های پایتخت اظهار کرد:‌ طی هفته‌ اخیر و به مناسبت هفته حجاب و عفاف از برخی فروشگاه‌های پوشاک بانوان در سطح پایتخت بازدید کردم، برخی لباس‌های ارائه شده نامناسب و برخلاف هنجارها و برخی بسیار عالی و مطابق با ارزش‌های جامعه ایرانی بود.

وی افزود:‌ هم‌اکنون این سوال برای بسیاری از افراد جامعه مطرح است که آیا مدل‌های موجود در بازار پوشاک کشور مطابق با عُرف جامعه ایرانی است؟ آیا مانتوهای جلو باز و بدون دگمه با تصاویر نامناسب در جامعه ایرانی قابل تأیید است؟

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت:‌ به دنبال شناسایی سرمنشأ ورود این البسه به بازار کشور هستیم البته اغلب مدل‌های نامناسب پوشاک به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند و در حال فلج کردن اقتصاد کشور و تغییر فرهنگ پوشش جامعه هستند.

چنارانی مطرح کرد:‌ کمیسیون فرهنگی مجلس دهم وضعیت نامناسب پوشاک را بررسی خواهد کرد و باید کمیته‌های مربوط به این موضوع تشکیل شود تا به طور ویژه به بررسی آن بپردازیم.

/انتهای متن/

درج نظر