ممنوعیت استفاده از عکس‌های نامتعارف برای تبلیغ لباس در شبکه‌های اجتماعی

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه ساماندهی فعالیت مزون‌ها در دستور کار جدی کارگروه ساماندهی مد و لباس قرار دارد، گفت: در گام اول تمام مزون‌ها باید صفحات خود را در شبکه‌های مجازی اصلاح کنند و از هیچگونه عکس‌ نامتعارف استفاده نکنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، حمید قبادی در مورد ساماندهی مزون‌های لباس در فضای مجازی، گفت: مزون‌ها آمادگی داشته باشند از آنها دعوت می‌شود تا برای تکمیل پرونده مراجعه کنند، ساماندهی مزون‌ها به صورت جدی در دستور کار، کارگروه ساماندهی مد و لباس قرار دارد.

وی ادامه داد: مهلت‌های مکرری داده شده و این مهلت آخر است قطعا به کسانی که پیش از این درخواست کتبی دادیم و از آنها درخواست کردیم که برای تکمیل پرونده حضور پیدا کنند طبعاً مراحل بعدی که در دستورالعمل باید به تأیید اعضای کمیسیون صدور مجوزهای وزارت ارشاد برسد و مراحل فراتر از کارگروه صورت خواهد گرفت.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: در گام اول تمام این مزون‌ها باید شبکه‌هایشان را اصلاح کنند و به هیچ عنوان مجاز نیستند از عکس‌های غیرمتعارف و تصاویر نامناسب استفاده کنند ما مدتی پیش هم این موضوع را به صورت کتبی به تمام مؤسسات ابلاغ کردیم و به افرادی هم که در حال دریافت مجوز هستند اعلام می‌کنیم و تأکید می‌کنم در گام اول باید مزون‌ها برای دریافت مجوز صفحات مجازی خود را اصلاح کنند.
/انتهای متن/

درج نظر