مشاوره مجازی/همسرم از لحاظ عاطفی، راضیم نمی کند

اینبار خانم دکتر نقدی به سوالات شما در مورد مشکلات ناشی از تغییر ظاهر و زناشویی جواب داده است.

1

سوال اول: با سوختگی برادرم چه کار کنم؟

باسلام

یه سوال دارم که امیدوارم هرموقع وقت کردید پاسخ بدید.

یه برادر دارم در زمان بچگی دچارسوختگی شد از آن زمان تا حالا همیشه جوراب می پوشه به طوری که یک لحظه هم حاضرنیست ازخودش جداکنه الان دوازده سالشه نمی دونیم چه کنیم میشه راهنمایی کنید؟ خدانگهدارتون، پاینده باشید.

پاسخ:

سلام دوست عزیز.

 اطلاعات خیلی کم و ناقصی از موقعیت برادرتون داریم وصحبت زیادی نمیتوان کرد الا اینکه سؤال کنم ، در چه سنی این اتفاق افتاده ؟ آیا اثر سوختگی هنوز هست؟ چطور اتفاق افتاده؟ آیا همون موضع رو می پوشونه؟ و تا حالا چه اقداماتی برای رفع این معضل شده؟ اثر آن چه بوده؟ به هر حال نیاز به بررسیهای بیشتر و چه بسا حضوری دارد.

 

سوال دوم: همسرم با احساس نیست

سلام خانم مشاور

 وقتتون بخیر ممنون میشم اگه سوال من رو هم جواب بدید

مردی 32ساله هستم. 4ساله  به روش سنتی ازدواج کردیم با خانومی با تفاوت سنی 7سال. زندگی خوب و آرومی داریم صاحب یه فرزندیم خداروشکر درکل راضی هستم ولی خانمم اصلا از لحاظ عاطفی و احساسی نمیتونه ارضام کنه در کل خیلی بی احساس هستن، هرکاری بگید واسه خوشحالیش کردم ولی اصلا هیچ وقت خوشحالی واقعی رو توچهره اش ندیدم بعضی موقع ها فکرمیکنم دوستم نداره و چون بهونه ای واسه رفتن نداره مونده از خانواده متوسطی هستن ولی من سعی کردم بهترین زندگی رو واسش بسازم خانواده ی همسرم تو خونه ی اجاره ای می شینن ولی من برای همسرم بهترین خونه رو تو بهترین جای شهر گرفتم مسافرت های خارجی و داخلی به بهونه جشن تولد و روز زن بردم کادوهای بی مناسبت و…

ولی هیچ وقت توچهره اش خوشحالی ندیدم یا اصلا یه بار یه تشکرخشک خالی ازش ندیدم لطفا اگه ممکنه راهنمایی کنید.

 

پاسخ:

سلام متشکر از برقراری ارتباط و اعتمادتون. خیلی خوبه که خانواده و ارتباط و ابزار علاقه به همسرتان برایتان مهم است و این قابل تحسین است. ببینید چرا کارهایی را که تا به حال انجام داده اید کم یا بی تاثیر بوده؟ متاسفانه در این ارتباط مجازی همه اطلاعات را ما نداریم . نمی دانیم نیازهای خانم چه می باشد ؟ وقت آن نیست که تغییر روش بدهید و زاویه دیدتان را به او نزدیکتر کنید؟

با گفتگوی بیشتر ببینید چه چیزی او را خوشحال میکند؟ اگر مقداری وقت و هزینه برای پیدا کردن مشکل و درمان کنید نتیجه خوبی بدست خواهید آورد. مطالعه وضعیت جسمی کمبودهای ویتامین و مواد بدن همچنین بررسی های روان شناسانه و در صورت نیاز مدتی تحت درمانهای روان شناختی اوضاع را تا حد زیادی بهبود می بخشد. این روزها مشکلات جنسی هم به خوبی قابل درمان می باشد لازم است جدیت بیشتری برای رفع مسائل زناشوئی و خانوادگی  داشته باشید تا یک خانواده موفق و بالنده داشته باشید.

/انتهای متن/

 

نمایش نظرات (1)