مشارکت بیش از ۱۵ هزار نفر در تهیه ۲۰۰ جهیزیه اینستاگرامی

مجری طرح آینه شمعدون با اشاره به آغاز موج دوم پویش اجتماعی آینه شمعدون گفت: تاکنون بیش از ۱۵هزار کاربر در طرح تهیه جهیزیه اینستاگرامی شرکت کرده‌اند.

0

به گزارش به دخت به نقل از «نسیم آنلاین»، علیرضا نایینی اظهارکرد: قرار است در موج دوم، از فضاهای جدید برای جلب مشارکت مردم در کمک به تأمین هزینه برای ۷۵ هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداد(ره) بهره گرفته شود.

وی افزود: تهیه برنامه تلویزیونی آینه شمعدون در شش قسمت، پخش تیزرهای تبلیغاتی برای دعوت مردم به مشارکت در این طرح خیریه و دعوت به مشارکت مردم برای معرفی نوعروسان نیازمند به تأمین جهیزیه از جمله اقداماتی است که در موج دوم پیگیری خواهد شد.

مجری طرح آینه شمعدون با اشاره به تأمین جهیزیه اینستاگرامی گفت: یکی دیگر از اقدامات ما در موج دوم، تأمین ۲۰۰ جهیزیه اینستاگرامی بود که قرار شد فعالان شبکه‌های اجتماعی با مشارکت در این طرح ما را در تهیه آن یاری کنند؛ درحالی که دو روز از اجرای این طرح می‌گذرد تاکنون بیش از 15 هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.

وی افزود: بخشی از این طرح (تامین 200 جهیزیه)، مخصوص کاربران اینستاگرام است، بدین صورت که با انتشار هر پوستر در اینستاگرام، سامانه #767* مبلغ 10هزار تومان به طرح آینه شمعدون کمک می کند تا به 20هزار کاربر اینستاگرام (200 جهیزیه) برسیم.

نایینی در خاتمه گفت: با انتشار ۲۰ هزار پست از سوی کاربران اینستاگرامی، ۲۰۰ جهیزیه اینستاگرامی تامین خواهد شد. کاربران می توانند با ثبت نام در @ayneshamdoon_ir_bot و ارسال عکس در این طرح شرکت کنند.

/انتهای متن/

درج نظر