مجمع خیرین ازدواج در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه‌اندازی اولین مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل با هدف حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از تابناک اردبیل، ایوب بهتاج در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل به مناسبت روز ملی ازدواج با تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) با فاطمه (س) اظهار کرد: تمام تلاش و هدف‌گذاری بر این است تا امر ازدواج به شکل آسان و با ارائه تسهیلات ویژه برای جوانان انجام شده و زمینه برای تقویت مولفه‌های امر ازدواج بیش از هر زمان دیگر فراهم آید.

وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان در هفته ازدواج جلساتی را برگزار کرده و برنامه‌های خود را برای جوانان در حوزه ازدواج تبیین خواهد کرد، افزود: در کنار برگزاری همایش تجلیل از فعالان امر ازدواج برای اولین‌بار در استان مجمع خیرین ازدواج فعالیت خود را با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار آغاز می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه‌اندازی اولین مجمع خیرین ازدواج در استان اردبیل با هدف حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده خبر داد.

بهتاج با بیان اینکه در این هفت جلسات مختلف و جشن‌های ازدواج جوانان به صورت نمادین و به صورت ساده با سخنرانی مسؤولان کشوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما درصدد تبلیغ ازدواج آسان و پایدار هستیم و با همکاری دستگاه‌هایی همچون کمیته امداد و بهزیستی سعی می‌کنیم جشن‌های ازدواج را به صورت گروهی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در این هفته مراکز مشاوره ازدواج و خانواده به صورت رایگان خدماتی را برای جوانان ارائه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری نشست‌های تخصصی ازدواج با همکاری صدا و سیما و متولیان امر به ویژه تشکل‌های مردم نهاد خبر داد و افزود: در تعامل با بانک‌ها سعی می‌کنیم تا در این هفته پرداخت وام ازدواج جوانان به شکل سریع و راحت انجام شده و با همکاری راه و شهرسازی نسبت به تامین مسکن اولی‌ها و مزدوجین هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای تامین سرپناه انجام شود.

بهتاج گفت: بخش عظیمی از برنامه‌های هفته ازدواج با همکاری تشکل‌های مردم نهاد  و سمن‌ها با محوریت تبلیغ و ترویج ازدواج آسان انجام می‌شود که امیدواریم در این نشست‌ها جوانان بیشتر با برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌ها در این زمینه آشنایی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: با تشکیل مجمع خیرین ازدواج انتظار می‌رود در کنار سایر مجامع خیریه بتوان کارهای مطلوب و مناسبی را انجام داد.

/انتهای متن/

درج نظر