مادر شهید مدافع حرم: 100 پسر دیگر هم داشتم، فدای راه اسلام و اهل‌بیت(ع) می‌کردم

ما هرچه داریم از رهبری و اسلام و دین است، اگر100 پسر دیگر هم داشتم همه را فدای مقام معظم رهبری و راه اهل‌بیت(ع) می‌کردم؛ همین که لیاقت پیدا کردم مادر شهید باشم از خدا ممنونم.

0
مادر شهید مدافع حرم گفت: فرزندم را فدای رهبری و اسلام و دین کرده‌ام و اگر100 پسر دیگر هم داشتم همه را فدای مقام معظم رهبری و راه اهل‌بیت(ع) می‌کردم.
 
به گزارش به دخت و به نقل از تسنیم، سکینه علیزاده مادر “شهید سجاد طاهرنیا”، با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید مدافع حرم، اظهار داشت: سجاد عاشق مهمان و بسیار مهمان‌نواز بود؛ امروز با دیدن شما این ویژگی او به یادم آمد، این شهید بسیار کم حرف و آرام بود.
 
مادر شهید مدافع حرم با بیان اینکه این شهید بر رعایت و حفظ پوشش اسلامی و حجاب اسلامی بسیار تأکید داشت، گفت: نماز و حجاب دو امر مهم برایش محسوب می‌شد و غیبت نکردن نیز برایش بسیار مهم بود.
 
علیزاده با بیان اینکه شهید طاهرنیا قبل از شهادت برای اعضای خانواده نامه نوشت و تأکید کرد ولایت فقیه را تنها نگذارید، تصریح کرد: زبانم از وصف خوبی‌های سجاد عاجز است بسیار مهربان، باتقوا و مؤدب بود و هرگز نماز شب او ترک نمی‌شد.
 
وی با تأکید بر اینکه این شهید مدافع حرم عاشق اهل بیت و حضرت زینب(س) بود، تصریح کرد: ولایی‌بودن مهم‌ترین ویژگی سجاد بود.
 
مادر شهید طاهرنیا با تأکید بر اینکه عشق به اسلام و قرآن در دل سجاد نقش بسته بود، اظهار داشت: ما هرچه داریم از رهبری و اسلام و دین است، اگر100 پسر دیگر هم داشتم همه را فدای مقام معظم رهبری و راه اهل‌بیت(ع) می‌کردم؛ همین که لیاقت پیدا کردم مادر شهید باشم از خدا ممنونم.
 
وی نجابت و آرامش را از دیگر ویژگی‌های شهید طاهرنیا عنوان کرد و افزود: من با وضو به او شیر دادم و خوشحالم که شهید شد، چراکه لیاقتش را داشت.
 
صغری علی‌خواه مادر همسر این شهید مدافع حرم نیز در  این گفت‌وگو با اشاره به اینکه ورود سجاد به خانواده ما لطف خداوند بود گفت: هشت سال با او زندگی کردیم ولی کوچک‌ترین ناراحتی ندیدیم.
 
وی تأکید کرد: من از شهادت دامادم ناراحت نیستم چراکه او سعادتمند بود و سفارش کرد تا دختر و پسرش با قرآن انس گیرند و قاری قرآن شوند. وقتی خبر شهادت دامادم را به دخترم دادند مثل کوه استوار بود و دخترم گفت سجاد همواره می‌گفت برای من دعای شهادت کنید و بالاخره به آرزویش رسید.
 
درج نظر