لیگ برتر فوتبال بانوان 21 شهریور ماه قرعه کشی می شود

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان که پیش از این قرار بود یکم شهریورماه انجام شود، به روز 21 شهریور ماه موکول شد.

0

به گزارش به دخت به نقل ازایرنا، پیش از این قرار بود روز اول شهریور ماه، قرعه کشی لیگ برتر بانوان انجام شود که به دلیل عدم ارائه مدارک از سوی برخی تیم ها، قرعه کشی لیگ برتر بانوان به روز 21 شهریور ماه موکول شد.
گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: به دلیل عدم حضور تیم فوتبال بانوان ملوان که جزء یکی از تیم های ریشه دار و موفق است و همچنین نبود ضمانت اجرایی و بدهکاری برخی از تیم ها این مراسم به تاریخ دیگری موکول شد.
وی ادامه داد: طبق پیشنهاد رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال قرار شد تا تیم ها ضمانت قوی برای حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان را در اختیار سازمان لیگ قرار دهند تا در نیمه راه و با وجود مشکلات مالی، از ادامه حضور در مسابقات انصراف ندهند که مورد قبول مسئولان باشگاه ها قرار گرفت.
کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد باشگاه هایی که قصد دارند تیم بانوان آنها در لیگ برتر شرکت کنند، باید حداکثر تا روز 20 شهریور مدارک خود را تحویل بدهند.
طبق برنامه قرار است مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان از دوم مهرماه 1395 آغاز شود.

/انتهای متن/

درج نظر