لباس های زیبا و موقرانه عروس کاخ باکینگهام

کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. او از خوش پوش ترین زنان جوان انگلیس است که لقب تندیس مد را به دست آورده است . لباس های کیت خوش دوخت، گران اما کاملا پوشیده است. در واقع این طرز لباس پوشیدن او تابع مقررات حاکم بر کاخ باکینگهام است؛ مقرراتی که در مورد ملکه های دیگر همچون ملکه دیانا هم رعایت می شد.

0

 کاترین در 9 ژانویه سال 1982 در شهرستان بارکشایر در انگلستان به دنیا آمد و در همانجا بزرگ شد.

مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه ریز پرواز هواپیما ها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود. والدینش در 21 ژوئن 1980 ازدواج کردند.آن دو با هم یک فروشگاه پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کردند  و از این راه میلیونر شدند .

کاترین یک خواهر و یک برادر دارد. نام خواهرش فیلیپا است که همه او را پیپا صدا می کنند و برادرش جیمز ویلیام است.

درو اقع کاترین  دختری از طبقه متوسط انگلیس بوده است و نه از اشراف این کشور.

 2

تحصیلات و کار

 کاترین پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند واقع در شمال بریتانیا او در رشته تاریخ هنر درس می خواند و همان جا بود که با شاهزاده ویلیام آشنا شد. 

شاهزاده ویلیام از سال 2001 مشغول درس خواندن در این دانشگاه بود.

کاترین ارتباط عمیقی با شاهزاده ویلیام به عنوان دوست دخترش پیدا کرد و ازآن پس بود که توجه رسانه ها در سراسر دنیا را به خود جلب کرد.

نهایتا کیت میدلتون توانست  با نمرات عالی از دانشگاه فارغ التحصیل شود.

در نوامبر 2006 کاترین یک موقعیت شغلی در فروشگاه های زنجیره ای لباس “جیسگا” عهده دار شد در سپتامبر 2007 اعلام شد که کاترین از شغلش در فروشگاه لباس استعفا داده و می خواهد به عنوان یک عکاس حرفه ای فعالیت کند.

بعد ها عنوان شد که کاترین تحت تعلیم عکاس سرشناس جهانی “ماریو تستینو” قرار دارد

 

خوش پوش و آلامد

کیت میدلتون به خاطر سلیقه خویش در مد مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین او در لیست خوش پوشان قرار دارد.

12

تندیس مد:

کاترین در بسیاری از لیست های خوش پوشان دنیا قرار گرفته و طبق انتخاب “دیلی تلگراف” به عنوان “متعهد ترین نوظهور” در لیست 2006 برنده ها و بازنده ها قرار گرفته است.

او توسط تاتلر در سال 2007 رتبه هشتم در لیست ده تندیس برتر مد انتخاب شد.

او همچنین در مجله مردم در سال 2007 و 2010 در لیست خوش پوشان جای گرفت.

با این حال کیت میدلتون مخصوصا پس از این که وارد کاخ باکنیگهام شد، هیچ وقت لباس نامناسب نپوشیده است. ظاهرا عریان بودن از موارد ممنوع در مقررات حاکم بر لباس ملکه های انگلیس است. ملکه دیانا مادر شوهر کیت هم دقیقا همین مقررات را در مورد لباس پوشیدن خود رعایت می کرد.

11

 

در مرکز توجه رسانه ها

با آغاز رابطه این دو رسانه ها هم لحظه لحظه آن ها را زیر نظر داشتند.عکس او اغلب روی جلد مجله ها چاپ می شد.

در 17 اکتبر 2007 او توسط وکیلش از رسانه ها شکایت کرد و گفته آن ها اذیتش می کنند.او معتقد بود کار خاصی انجام نداده که این همه مورد توجه رسانه قرار گرفته است.

در فوریه 2006 عنوان شد که کاترین تحت محافظت 24 ساعته سازمان امنیت سلطنتی و دیپلماتیک قرار دارد. این موضوع به گمانه زنی هایی درباره این که او و ویلیام به زودی نامزد می شوند قوت بخشید  چون اگر غیر از این بود، سرویس امنیتی از او محافظت نمی کرد. در آن زمان هنوز هیچ نامزدی اتفاق نیفتاده بود. در جشن تولد 25 سالگی اش در ژانویه 2007، شاهزاده ویلیام و شاهزاده چارلز از طرف وکیل کیت مورد تهدید شکایت قرار گرفتند. در این زمان دیگر از او محافظت نمی شد. 

 

نامزدی کیت و شاهزاده ویلیام

از وقتی که نامزدی کاترین و شاهزاده ویلیام شروع شد، او  از طرف رسانه ها مورد توجه شدیدتری قرار گرفت؛ چرا که این گمان به وجود آمد که آن ها در نهایت ازدواج خواهند کرد.

دو گروه روزنامه گاردین و نیویورک تایمز مانع از چاپ عکس های خصوصی کاترین که توسط خبرنگاران سمج گرفته شده بود شدند. او حداقل در یک مراسم رسمی به عنوان مهمان سلطنتی شاهزاده ویلیام شرکت کرده که رژه سلطنتی در 15 دسامبر 2006 بود.

در 14 آوریل 2007 روزنامه “سان” که در گروه روزنامه تایمز قرار دارد، عنوان کرد که کاترین و ویلیام از هم جدا شدند. این خبر وقتی قوت گرفت، که بی بی سی نیز در ادامه عنوان کرد که آن دو در سفری که با هم به سوئیس رفته بودند،تصمیم گرفتند که جدا شوند.

کاخ سلطنتی فقط یک نظر درباره جدایی ویلیام و کاترین داد و در ادامه گفت که درباره زندگی خصوصی  شاهزاده ویلیام نظر نمی دهد.

روزنامه “سان” گفت: که کاترین به این علت ناراحت است که اعتقاد دارد که ویلیام به او توجه کافی ندارد.

روزنامه ها عنوان می کردند که ویلیام وقتش را با زن های دیگر پر می کند و همچنین می گفتند که شاهزاده ویلیام که در آن زمان 24 سال داشت، می گوید الان برای ازدواج زود است.

اما آن دو در اواخر 2007 دوباره به هم پیوستند و به دوستی با هم ادامه دادند. از آن موقع ، کاترین در بسیاری از مراسم سطح بالای سلطنتی شرکت کرده است.

آن دو در اکتبر 2010 طی سفری 10 روزه که به مناسبت دریافت مدرک پرواز هلی کوپتر ویلیام با هم به کنیا واقع در شرق آفریقا رفته بودند، نامزد شدند.

در16 نوامبر 2010، دفتر شاهزاده ویلیام رسما نامزدی آن ها را اعلام کرد و قرار شد که تاریخ عروسی 29 آوریل 2011 باشد.

در 29 آوریل 2011 کاترین میدلتون با شاهزاده ویلیام مراسم ازدواج باشکوهی را جشن گرفتند. طراح لباس عروسی کیت میدلتون خياط و طراح لباس معروفي به نام الكساندر مك كوئين بوده و لباس عروسی كيت هزينه اي حدود 400000 دلار دربر داشته است. 

9

ازدواج و بارداری کیت

رسم است که وقتی اعضای خانواده سلطنتی ازدواج می کنند به طور نمادین نام قلمرویی را صاحب می شوند. نام قلمرویی که ملکه الیزابت دوم پس از ازدواج برای ویلیام انتخاب کرد کمبریج است. بدین ترتیب کیت و ویلیام لقب دوک و دوشس کمبریج را یافتند.

 در 3 دسامبر 2012 کاخ سنت جیمز اعلام کرد که دوشس حامله است و به علت حالت تهوع شدید دراین دوران، در بیمارستان خصوصی شاه ادوارد هفتم در لندن بستری شده که سه روز در آن جا ماند.

در 14 ژانویه کاخ سنت جیمز اعلام کرد که انتظار می رود نوزاد  در ژوئیه به دنیا آید و حال دوشس هم رو به بهبود است.

در 22 ژوئیه 2013  دوشس کمبریج به بیمارستان سنت مری منتقل شد. او در آن روز نوزاد پسری را با وزن 8 پوند و 6 اونس (حدود 4 کیلو گرم)  به دنیا آورد که نامش جرج نهاده شد.

6

تفریبا یک سال بعد کیت میدلتون (همسر شاهزاده ویلیام، نوه ملکه بریتانیا) روز شنبه دوم ماه مه دومین فرزند خود شارلات را  که دختری زیبا بود، به دنیا آورد.

این شاهدخت تازه که در هنگام تولد سه کیلو و ۷۰۰ گرم وزن داشت به عنوان چهارمین نفر در سلسله مراتب دربار بریتانیا برای نشستن بر تخت سلطنت قرار خواهد گرفت.

LONDON, ENGLAND - MAY 02:  Catherine, Duchess of Cambridge and Prince William, Duke of Cambridge depart the Lindo Wing with their newborn daughter at St Mary's Hospital on May 2, 2015 in London, England. The Duchess was safely delivered of a daughter at 8:34am this morning, weighing 8lbs 3 oz who will be fourth in line to the throne.  (Photo by Chris Jackson/Getty Images)
LONDON, ENGLAND – MAY 02: Catherine, Duchess of Cambridge and Prince William, Duke of Cambridge depart the Lindo Wing with their newborn daughter at St Mary’s Hospital on May 2, 2015 in London, England. The Duchess was safely delivered of a daughter at 8:34am this morning, weighing 8lbs 3 oz who will be fourth in line to the throne. (Photo by Chris Jackson/Getty Images)

 

واقعیت های جالب درباره کیت میدلتون

1-آموزش های نظامی:

او قبل از آن که همسر ویلیام شود در یک دوره فشرده کلاس های چگونگی واکنش در برابر موقعیت های خطرناک که توسط نیرو های ویژه بریتانیا برگزار شد، شرکت کرد.

2-بالاترین سن به عنوان عروس سلطنتی:

 او در حالی که 29 سال سن داشت به عنوان عروس سلطنتی بریتانیا انتخاب شد.

3-شیطنت های کیت:

معلم مدرسه قدیمی کیت ادعا می کند که کیت در کلاس های درس بسیار شیطنت می کرده و از پنجره کلاس همکلاسی هایش را اذیت می کرده و این معلم باورش نشده است که کیت این روز ها بسیار آرام است.

4-دیوانه ورزش:

از اندام ظریف و زیبای کیت باید فهمید که حتما اهل ورزش است. پرش ارتفاع، هاکی و پرش طول از جمله ورزش های مورد علاقه او به شمار می رود.

5-عاشق آشپزی:

کیت ترجیح می دهد زمانی که در خانه است شخصا غذای خود و ویلیام را آماده سازد.

رژیم غذایی کیت از غذاهای سالم مانند گوشت بدون چربی، ماهی آزاد، لوبیا و سالاد تشکیل شده است.

/انتهای متن/

درج نظر