فوت دختربچه‌ای در شهرستان لالی به علت زنبورزدگی

رئیس شبکه بهداشت و درمان لالی خبر فوت دختربچه‌ای در شهرستان لالی به علت زنبورزدگی را تائید کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس از لالی، حسین خمسی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تایید خبر مرگ دختر بچه‌ای در این شهرستان به دلیل نیش زنبور اظهار کرد: این حادثه روز گذشته رخ داد و این دختر بچه به دلیل دو بار نیش‌زدگی زنبور و اینکه دیر به بیمارستان منتقل شد، جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه دختر متوفی ساکن روستای «گچ کرسا» از توابع لالی بوده است، افزود: خدمات درمانی در چنین مواردی در روستاها انجام نمی‌شود، اما فوریت‌های پزشکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در انتقال مصدومان به بیمارستان‌های اطراف اقدام می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لالی تصریح کرد: کمبود مراکز درمانی غیرقابل انکار است، اما دست ما نیست که در روستایی یک مرکز درمانی راه‌اندازی کنیم.

این مسئول همچنین عنوان کرد: اما درمانگاه منطقه در روستای ططر در نظر گرفته شده که به تازگی تاسیس شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دختر بچه معصوم بعد از بازگشت از مدرسه و در خانه دو بار دچار زنبورزدگی می‌شود و پس از دو ساعت به بیمارستان امید لالی منتقل می‌شود، اما متأسفانه همه علائم حیاتی خود را از دست داده بود.

روستای گچ کرسا با یک‌هزار و 800 نفر جمعیت از جمله روستاهای پرجمعیت شهرستان لالی و در مسیر جاده لالی به دزفول قرار دارد که فاقد مرکز درمانی است.

/انتهای متن/

درج نظر