فعالیت ۲۰ مرکز ورزشی مخصوص بانوان در قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به ایجاد ۲۰ مرکز ورزشی برای بانوان در قم، گفت: تا کنون ۸ مرکز از این تعداد دایر و فعال شده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، سید رسول موسوی نژادیان غروب شنبه در جلسه شواری ورزش همگانی استان قم که به ریاست استاندار قم در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به توسعه فضای بوستان‌ها و استفاده همشهریان از این مراکز در زمستان، اظهار داشت: با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز در هر منطقه ۲ بوستان شناسایی شده و در حال آماده سازی برای بهره‌برداری مردم به ویژه در فصل سرما هستیم که لیست این ۱۶ بوستان تا هفته آینده اعلام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری به اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقای ورزش‌های همگانی توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: ۲ جاده سلامت با نگاه حداقل هفته‌ای یک مرتبه ورزش همگانی با حضور خانواده‌ها در دو بوستان لاله و علوی درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در این دو بوستان علوم پزشکی، هلال احمر و دستگاه‌های دیگر حضور دارند و به انجام تست‌های سلامت و مشاوره‌های سلامت به صورت رایگان می‌پردارند که این خود موجب انگیزه بیشتر خانواده‌ها برای حضور در این بوستان‌ها و فعالیت ورزشی خواهد شد.

موسوی نژادیان با اشاره به دو بوستان ارغوان و نرگس که مخصوص بانوان است، گفت: برای تجهیز و تکمیل این دو بوستان اقدام شده و توافق و برنامه‌ریزی صورت گرفته تا حداقل یک بوستان مخصوصو بانوان در هر منطقه از قم ایجاد شود.

وی به ایجاد ۲۰ مرکز ورزشی برای بانوان اشاره کرد و افزود: تا کنون ۸ مرکز از این تعداد دایر و فعال شده است و در طی چند ماه آینده ما بقی آنها تکمیل خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری در پایان به رونق بازی‌های بومی در کنار توسعه ورزش‌های همگانی اشاره کرد و آن را یکی از رسالت‌های این سازمان برشمرد.

/انتهای متن/

درج نظر