عروس فداکار+ تصاویر

عروس فداکار 5 سال است که از مادر شوهر خود در کلاردشت نگهداری می کند.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پرستاری از بيمار، امر خداپسندانه ای است که در جامعه رواج دارد و فاطمه دلفان آذری یکی از این نمونه ها است. بانویی که با از خود گذشتگی، 5 سال وقت خود را صرف نگهداری از مادر شوهر بیماری می کند که خود نیز با آموختن درس ایثار و فداکاری به فرزندانش، توانست فرزندی را برای پاسداری از اسلام هدیه کند.

این بانوی کلاردشتی با بیان اینکه تفاوتی میان مادر شوهر و مادر خود قائل نیست، گفت: با این احساس که به مادر خود خدمت می کنم، تا آنجا که در توان دارم به او خدمت می کنم.

فاطمه دلفان آذری با تاکید بر اینکه سیره، صبر و شکیبایی و از خود گذشتگی حضرت فاطمه(س) را سرلوحه زندگی خود قرار داده است، افزود: با این دیدگاه نه تنها پرستای از مادر همسرم را زحمت نمی دانم، بلکه آن را رحمتی از جانب الهی قلمداد می کنم که برکت را به زندگی من هدیه کرده است.

مادر شوهر خانم دلفان آذری هم به علاقه بیش از اندازه خود به عروسش اشاره کرد و گفت: او برای من خیلی عزیز است به طوری که هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم برای طول عمر و سلامتی اش دعای خیر می کند.

فاطمه دلفان آذری علاوه بر تنگهداری از مادر شوهر، برای گذران زندگی به کشاورزی و باغداری هم مشغول است.

عروس فداکار+ تصاویر

عروس فداکار+ تصاویر

عروس فداکار+ تصاویر

/انتهای متن/

درج نظر