ضرورت توجه زنان به جنگ نرم دشمن

مدیر کارگروه جمعیت و تعالی خانواده بسیج جامعه پزشکی با اشاره به ضرورت توجه زنان به جنگ نرم دشمن، گفت: رتبه مادر در سبک زندگی خانواده دارای وزن و ضریب بالایی است لذا توجه به آن، امری بسیار مهم در جامعه به شمار می‌رود.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، خلیل‌علی‌ محمدزاده با اشاره به جنگ نرم دشمن و اقداماتی که در این زمینه علیه زنان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: یکی از اهداف دشمن در این زمینه استحاله خانواده است و دشمن از وجود خانواده سالم که نقش تربیتی خود را در تقویت باورهای معنوی و مقابله با استحاله فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به نحو مؤثر و بارزی ایفا کند، در رنج و عذاب است و به طرق مختلف می‌کوشد خانواده را از مسیر درست و  اصیل خود منحرف کند.

وی بخش عمده‌ای از تلاش‌ها در جنگ نرم را هویت‌زدایی از زن مسلمان برشمرد و اعلام کرد: از جمله اهداف شومی که در برنامه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی دنبال می‌شود ایجاد تزلزل در خانواده از راه نابودی پایه‌های سلامت جامعه است.

مدیر کارگروه جمعیت و تعالی خانواده بسیج جامعه پزشکی، گفت: دشمنان پیوسته تلاش می‌کنند زنان جامعه را به مقابله به دیدگاه اسلامی درباره زن تشویق کنند و در واقع در جنگ نرم، مادران، هدف قرار گرفته‌اند لذا باید به این مسأله توجه ویژه داشت.

محمدزاده ادامه داد: مادر مایه آرامش و امنیت خانواده بوده و در جنگ نرم دشمن به دنبال آن است که زن، مادر نباشد.

وی گفت: رتبه مادر در سبک زندگی خانواده دارای وزن و ضریب بالایی بوده و برای تغییر سبک زندگی ایرانی – اسلامی بیشترین تأکید بر روی زن است چون اگر سبک زندگی او تغییر کند تغییر سبک سایر اعضای خانواده به آسانی صورت می‌گیرد.

این عضو هیأت علمی دانشگاه، خاطرنشان کرد: زنان جامعه ما به چنان سطح بالایی از تکامل علمی و معنوی رسیده‌اند که در هیأت‌های اندیشه‌ورزی که مقام معظم رهبری به عنوان جایگزینی برای واژه اتاق فکری غربی‌ها ذکر کرده‌اند می‌توانند بنشینند و فرصت‌ها و تهدیدهای بیرونی را بشناسند.

محمدزاده عنوان کرد: زنان می‌توانند با برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مناسب، رسالت خود را در مقابله با جنگ نرم دشمن به نحو مطلوبی انجام دهند البته امروز زنان جامعه ایرانی بیش از هر زمان دیگری مورد طمع دشمنان اسلام هستند چرا که به برکت انقلاب در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی تأثیرگذار بوده و در بیمارستان‌ها،‌ دانشگاه‌ها،‌ مدارس و … علاوه بر انجام کسب و کار و کارآفرینی بسیار موفق و سرآمد هستند.

/انتهای متن/

درج نظر