صلاح و فساد جامعه در گرو بانوان است

0

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: صلاح و فساد جامعه در گرو بانوان جامعه است.
به گزارش به دخت به نقل از  فارس از کازرون، آیت‌الله اسدالله ایمانی یکشنبه‌شب در آیین افتتاح ساختمان مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) کازرون اظهار کرد: قرآن مجید نقش عمده و نخست در خوبی‌ها و بدی‌ها را برای زنان قائل شده و آنان را پیشوایان خوبی و بدی هر جامعه‌ای معرفی کرده است.

وی آسیه همسر فرعون و مریم مادر حضرت عیسی (ع) را به‌ عنوان دو نمونه و الگو از سوی کلام خدا برای تمام زنان مؤمن جامعه، خوبان عالم و موحدان مکتب توحید مثال زد و گفت: آسیه در کانون شرک پرچم‌دار توحید و منادی حق بوده و مریم زن پاکدامن و عفیفی است که در دوران آلوده آن زمان پاکی، عظمت و شخصیت خود را حفظ کرد و حرکت بلند شایستگی مادر شدن برای پیامبری مانند حضرت عیسی را به دست آورد.

امام‌ جمعه شیراز ادامه داد: همسر نوح و همسر لوط هر دو طرفدار شرک و بت‌پرستی و دشمنان شعار حقیقت بودند.

ایمانی با بیان اینکه فساد جهانی به فساد زنان بستگی دارد، افزود: به فساد و تباهی کشاندن زنان در دنیا توسط استکبار جهانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بهترین راه برای مبارزه با ترویج اباحه‌گری دنیای استکبار توسعه مراکز دینی است تا صاحبان سخن و کلام و افراد توانمند بتوانند وارد شوند و به تبلیغ دین بپردازند.

امام‌ جمعه شیراز ادامه داد: در سال 1356 بنای مقدس مکتب الزهرای کازرون با همکاری مرحوم رجبعلی طاهری آغاز به کار کرد و تاکنون مبلغان دینی بانوی بسیاری را تربیت کرده و تحویل جامعه داده است.

ایمانی در پایان از تلاش و پیگیری امام‌جمعه کازرون و دیگر مسئولان این شهرستان که در تکمیل و راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران الزهرا کازرون همکاری داشتند، تقدیر کرد.

/انتهای متن/

درج نظر