سینمای کودک در زنجان آغاز به‌کار کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: سینمای کودک در زنجان آغاز به‌کار کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس از زنجان، محمدنقی صالحی ظهر امروز در کارگروه اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: سینمای کودک از 16 آبان‌ماه امسال در محل کانون پرورش فکری آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه این سینما با هدف ایجاد فضای جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان ایجاد شده است، اضافه کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف این طرح است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به فعالیت این سینما در دو نوبت صبح و عصر عنوان کرد: در این سینما تولیدات کانون و فیلم‌های شاخص ایرانی و خارجی پخش می‌شود.

صالحی از ایجاد مرکز فرهنگی و هنری مخصوص کودکان با نیازهای ویژه خبر داد و افزود: این مرکز برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان شهرستان به ویژه دانش‌آموزان مدارس همجوار است.

وی با اشاره به اینکه 40 روستا از خدمات کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: دو کتابخانه سیار این مرکز برای ارائه خدمات به روستاها اعزام می‌شوند.

بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه پیشنهاد شد، سینمای کودک که زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان فعالیت می‌کند به صورت سیار نیز در روستاها حضور یابد.

/انتهای متن/

درج نظر